قیمت انواع روغن دی او پی

قیمت انواع روغن دی او پی

در این مقاله کوتاه می خواهیم به موضوع مهم قیمت انواع روغن دی او پی بپردازیم. مسئله ای که مورد سوال بسیاری از شما عزیزان بوده است.

در ابتدا لازم است تا اشاره شود قیمت انواع روغن دی او پی زمانی معنای درستی دارد که منظور از انواع مثلا روغن دی او پی و روغن دی او تی پی باشد. در تعیین قیمت روغن دی او پی عوامل مختلفی تاثیرگذار است.

1-تهیه بدون واسطه

یکی از دلایلی که قیمت روغن DOP را افزایش داده ، وجود واسطه ها در این بین است. واسطه ها به دلیل منتفع بودن خود قیمت را بالاتر از قیمت کارخانه اعلام می کنند که این امر سبب می شود روغن با قیمتی بالاتر به دست خریدار روغن دی او پی برسد.

2-کیفیت روغن دی او پی

یک روغن دی او پی مرغوب و درجه یک باید یک سری ویژگی ها داشته باشد تا بتوان نام درجه یک را بر آن نهاد.

قیمت انواع روغن دی او پی
  • شفافیت

شفافیت روغن دی او پی یکی از مهمترین فاکتور ها  در تعیین کیفیت آن است. از آنجایی که روغن دی او پی بدون واسطه با محصول تولیدی در ارتباط است ، کدر بودنش باعث از بین رفتن جلوه بصری محصول تولیدی خواهد شد.

  • بو

یکی دیگر از مواردی که در کیفیت روغن د ی او پی موثر است ، بوی آن است. طبیعتا هرچه روغن دارای بوی بیشتری باشد ، محصول تولیدی نیز بوی نسبتا نامطبوعی به خود خواهد گرفت.

  • درصد خلوص

یکی دیگر از مواردی که در کیفیت روغن دی او پی تاثرگذار است ، درصد خلوص آن است. هرچه درصد خلوص پایین تر باشد به این معنی است که مواد غیر مرتبط بیشتری وارد تولیدات خریدار روغن دی او پی می شود.

همانطور که با ویژگی های مهم یک روغن DOP با کیفیت آشنا شدید باید بدانید هرچه یک روغن از این ویژگی ها دورتر شود قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. البته آگاه باشید که وظیفه تولیدکننده ارائه همچین روغنی است و تفاوت قیمت آنچنان زیاد نب که شما را ترغیب به خرید روغن بی کیفیت کند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.