صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی

صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی

در این نوشتار می خواهیم به موضوع صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی بپردازیم. صادرات روغن DOP در حال حاضر ممنوع می باشد. اما زمزمه های آن شنیده می شود که در روزهای آینده این امکان مجددا فراهم خواهد شد.

صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی

در ماه های گذشته به دلیل به وجود آمدن التهابات در بازار عرضه و تقاضای روغن دی او پی، شاهد اعلام ممنوعیت صادرات روغن DOP از سوی وزارت سمت بودیم. امری که با برطرف شدن التهابات و آرامشی که در بازار حکم فرماست، نوید بازگشایی مجدد صادرات را به ما می دهد.

شکوه شیمی به عنوان یکی از تولیدکنندگان نمونه در زمینه تولید روغن DOP آمادگی خود را جهت همکاری با صادرکنندگان محترم اعلام می دارد. امید است با مدیریت مقوله صادرات دیگر شاهد التهاب در بازار و یا قطع صادرات نباشیم.

اما در ادامه می خواهیم به صور مختصر در باب کیفیت یک روغن صادراتی صحبت کنیم. یک روغن DOP درجه یک را از راه های مختلف می توان شناسایی کرد. اما دقیق ترین روش، انجام آزمایشات مربوطه است.
 شما می توانید در صورت فراهم بودن تجهیزات آزمایشگاهی، خود اقدام به آزمایش کنید. در غیر این صورت می توانید با درخواست از تولیدکننده، مشخصات آزمایشگاهی روغن دی او پی تولیدکننده مورد نظر را دریافت کنید.

اصالت و کیفیت روغن DOP

امکان دیگری که برای شما فراهم است، تشخیص کیفیت روغن از طریق بررسی ظاهری آن است. در بررسی ظاهری یک روغن شما با دانستن 3 ویژگی می توانید به طور قابل قبولی از کیفیت آن مطمئن شوید.

1-رنگ روغن دی او پی

یک روغن DOP درجه یک باید ظاهری شفاف و بدون رنگ داشته باشد. چراکه شفاف نبودن روغن سبب تغییر رنگ محصول خریدار روغن DOP خواهد شد.

2-بوی روغن دی او پی

یک روغن دی او پی درجه یک باید بی بو باشد. طبیعا بوی نامطبوع روغن DOP سبب می شود محصول خریدار روغن بوی ناخواسته و نامطبوعی به خود بگیرد که این امر سبب کاهش فروش او خواهد شد.

3-درصد خلوص روغن دی او پی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب روغن دی او پی درجه یک و صادراتی، درصد خلوص آن است. درصد خلوص همواره باید عددی نزدیک به 100 باشد. درصد خلوص بیانگر میزان ناخالصی روغن می باشد.

شرکت شکوه شیمی همواره سیاست خود را بر تولید روغن دی او پی درجه یک و صادراتی استوار کرده است. در این شرکت روغن DOP کاملا شفاف و بی بو و با درصد خلوص 99/8 درصدی عرضه می گردد.

این مقاله بیانی کوتاه در زمینه صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی بود.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان و شروع همکاری با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس لطفا اینجا کلیک کنید.