قیمت روز روغن DOP

قیمت روغن DOP چیست

یکی از مواردی که شما عزیزان در سوال های خود مطرح کرده بودید سوال “قیمت روغن DOPچیست” بود. اگرچه ساختار این سوال ایراد دارد ولی  ما به فراخور موضوع توضیحی خدمت شما عرض خواهیم کرد.
آنچه که از این سوال برمی آید این است که قیمت روغن DOP چند است. احتمالا این شخص قصد آگاهی از قیمت روز روغن DOP را داشته است.
قبل از اینکه به نحوه دریافت روزانه قیمت DOP بپردازیم باید کمی در مورد عوامل تعیین کننده در قیمت روغن DOP صحبت کنیم.

قیمت روز روغن DOP

عوامل تعیین کننده در قیمت روغن DOP

به طور کلی می توان دو عامل قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار را عوامل تعیین کننده در قیمت روغن دی او پی دانست. ماده اولیه دی اتیل هگزانول از طریق بورس تامین میگردد. بورس این ماده را از طریقه مزایده عرضه می کند.
بنابراین نوسانات قیمتی دی اتیل هگزانول امری طبیعی است و قیمت روغن دی اکتیل فتالات نیز از آن متاثر است.

ماده اولیه دیگر یعنی آنیدرید فتالیک از طریق خرید مستقیم از کارخانه ها صورت می گیرد، لذا از ثبات قیمت بیشتری برخوردار است.
بنابراین توجه داشته باشید قیمت روغن DOP همواره در نوسان است. در مواردی که قیمت تمام شده دی اتیل هگزانول هر هفته ثابت باشد می توان گفت قیمت روغن نیز دارای ثبات است.

چگونه از قیمت روز روغن DOP مطلع شویم؟

ما مدتی پیش قصد داشتیم تا قیمت را روزانه بر روی سایت قرار دهیم. برای مدتی نیز اینگونه بود. اما به دلیل اعتراض برخی همکاران نتوانستیم این روند را ادامه دهیم.
ما همچنان سعی در اجرای این کار داریم و در حال آماده کردن شرایط اجرای آن هستیم. تا اجرای این کار شما عزیزان می توانید روزانه با ما تماس گرفته و از قیمت روز روغن مطلع شوید.

ویدئو: راهنمای آگاهی از آخرین اخبار و نوشته های سایت

ما در این نوشته به “قیمت روغن DOP چیست ” پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.