چگونه روغن DOP صادر کنیم؟

چگونه روغن DOP صادر کنیم؟

ما در این نوشته می خواهیم به این سوال که “چگونه روغن DOP صادر کنیم؟” بپردازیم. خریداران و صادرکنندگان روغن DOP در صورت تمایل می توانید تا آخر این نوشته همراه ما باشید.

ما این نوشته را با طرح چند سوال پیرامون صادرات روغن دی او پی پیش خواهیم برد.

به چند روش می توانیم روغن DOP را صادر کنیم؟

به طور کلی وقتی شما اقدام به خرید روغن DOP از تولیدکننده می کنید، دو راه پیش پای شما جهت صادرات وجود خواهد داشت.

  • خود کارت بازرگانی داشته باشید و پس از خرید روغن از تولید کننده سایر اقدامات مربوطه را جهت صادرات را انجام دهید و روغن را به مقصد مورد نظر خود ارسال کنید.
  • خود کارت بازرگانی نداشته باشید. در این صورت تولیدکننده می تواند روغن را با کارت بازرگانی خود(در صورت داشتن کارت بازرگانی) به مقصد مورد نظر شما صادر کند.
چگونه روغن DOP صادر کنیم؟

شرکت شکوه شیمی با کدام روش کار می کند؟

شرکت شکوه شیمی آماده همکاری با شما عزیزان از طریق هر دو روش می باشد. شما هم میتوانید با تحویل گرفتن روغن در درب کارخانه یا مرز مورد نظر خود، روغن را به مقصد دلخواهتان صادر کنید.

 در غیر این صورت می توانید با هماهنگی های که با شرکت انجام می دهید، صادرات روغن خود را به شرکت ما سپرده و روغن را در مقصد نهایی خود دریافت کنید.

صادرات روغن دی او پی درجه یک ایرانی

نحوه تحویل روغن جهت صادرات به چه صورت است؟

شرکت شکوه شیمی روغن را در بشکه های پلمپ شده و در پالت های بسته بندی شده به شما تحویل خواهد داد. حال ممکن است شما بخواهید روغن را از درب کارخانه و یا در مرز مورد نظر تحویل بگیرید. همچنین اگر شما تمایل به صادرات روغن توسط شرکت را داشته باشید، شرکت پس از بسته بندی روغن، آن را توسط وسایل نقلیه مناسب به محل مورد نظر شما صادر خواهد کرد.

قابل ذکر است شما می توانید روغن خود را به صورت فله نیز دریافت کنید.

آیا امکان تسویه دلاری وجود دارد؟

برای این منظور لازم است تا در زمان خرید خود هماهنگی های لازم را با شرکت انجام دهید. درصورتی که این امکان در آن برهه زمانی برای شرکت وجود داشته باشد، تسویه دلاری نیز انجام خواهد شد.

این بود مختصری در باب پاسخ گویی به سوال” چگونه روغن DOP صادر کنیم؟“. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهد اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.