صادرات DOP درجه یک

صادرات DOP درجه یک

در نوشتار پیش رو می خواهیم به موضوع صادرات DOP درجه یک اشاره کنیم. یکی از سوالات پرتکرار عزیزان خریدار روغن DOP، مربوط به زمان بازگشایی مجدد صادرات روغن DOP می باشد. طبق خبرهای شنیده شده، در روزهای آینده شاهد بازگشایی مجدد صادرات روغن DOP خواهیم بود.

هنوز زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است و باید برای این منظور، منتظر اخبار مربوطه از سوی ارگان های تصمیم گیرنده بود.

صادرات روغن DOP به طور کلی به دو صورت ممکن است. شما پس از مطالعه متن زیر می توانید متناسب با شرایط و نیاز خود اقدام به انتخاب یکی از روش های صادرات کرده و روغن را به مقصد مورد نظر خود صادر کنید.

صادرات DOP درجه یک

1-صادرات توسط خریدار

در این نوع از صادرات خریدار روغن DOP خود دارای کارت بازرگانی بوده و پس از خرید روغن اقدام به صادرات آن از طریق مبادی قانونی می کند. خریدار روغن پس از خرید روغن و تحویل گرفتن آن از درب کارخانه باقی مراحل مربوطه را انجام داده و روغن را به مقصد مورد نظر خود صادر می کند.

2-صادرات توسط تولیدکننده

در نوع دیگر صادرات، تولیدکننده مسئولیت صادرات روغن را بر عهده گرفته و با کارت بازرگانی خود اقدام به صادرات می کند. در این روش کافی است تا با تولیدکننده ای که قصد خرید از او را دارید مذاکرات لازم را انجام داده و روغن خود را به کشور مورد نظر خود صادر کنید.

همانطور که مشاهده کردید شما برای صادرات DOP درجه یک قادر خواهید بود از هر دو روش ذکر شده استفاده کنید.

شرکت شکوه شیمی به عنوان صادرکننده ممتاز در این زمینه آمادگی خود را جهت همکاری با شما اعلام می دارد. شما عزیزان می توانید متناسب با نیاز خود، صادرات خود را با هر یک از دو روش دلخواه با شکوه شیمی انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و شروع همکاری با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس لطفا اینجا کلیک کنید.