باید های ایجاد یک کارخانه تولید روغن DOP

تولید دی اکتیل فتالات

در این نوشتار می خواهیم به موضوع تولید دی اکتیل فتالات یا تولید روغن DOP بپردازیم. سعی داریم تا در این نوشته کمی از الزامات ایجاد یک کارخانه تولید روغن دی او پی صحبت کنیم.

باید های ایجاد یک کارخانه تولید روغن DOP

باید های ایجاد یک کارخانه تولید روغن DOP

اولین چیزی که شما برای ایجاد یک کارخانه تولید دی اکتیل فتالات در نظر بگیرید، توجیه ایجاد آن است. بدین معنی که اولا باید بررسی کنید که آیا منطقه مورد نظر شما کشش و ظرفیت ایجاد یک کارخانه جدید تولید دی اکتیل فتالات را دارد یا خیر.
بعد از بررسی امکان سنجی حال باید به تامین سرمایه بپردازید. احتمالا همانطور که مستحضر هستید ساخت یک کارخانه تولید روغن دی او پی هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت.
چرا که تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز هزینه بالایی را دارند. علاوه بر این شما باید توان خرید مواد اولیه را نیز داشته باشید. لذا این مورد را حتما در نظر بگیرید.

مواد اولیه

مورد دیگری که شما باید بدانید آن است که، شرکت شما باید شرکت ثبت شده ای باشد. چراکه شما در ادامه قرار است از طریق بورس و وزارت صمت(صنعت معدن تجارت) کار خود را ادامه دهید.
شما برای تهیه مواد اولیه جهت تولید روغن DOP به دو ماده اولیه عمده نیاز دارید. یک آنیدرید فتالیک و دیگری دی اتیل هگزانول.
ماده اولیه آنیدرید فتالیک باید از سایر کارخانه ها تهیه شود. توجه داشته باشید مرغوبیت این ماده اولیه بسیار در کیفیت روغن تولیدی شما تاثیرگذار است.
ماده اولیه دیگر یعنی دی اتیل هگزانول باید از طریق بورس تهیه شود. شما پس از انجام اقدامات لازم و دریافت کد بورسی مختص خود می توانید از طریق بورس این ماده اولیه را تهیه کنید.
این ماده به صورت مزایده ای در بورس عرضه می گردد. شما هر هفته برای تامین دی اتیل هگزانول مورد نیاز خود باید در مزایده شرکت کنید. ذکر این نکته ضروری است که بدانید قیمت دی اتیل هگزانول بسیار در قیمت تمام شده روغن دی او پی تاثیرگذار است.

کیفیت روغن DOP

کیفیت روغن دی او پی را فدای سود های موقتی نکنید

به عنوان کلام آخر باید به شما این توصیه را بکنیم که کیفیت محصول خود را فدای سودهای موقتی نکنید. هستند تولیدکنندگانی که در تهیه مواد اولیه مناسب کوتاهی می کنند و با این کار می خواهند روغن خود را با قیمت پایین تر عرضه کنند تا مشتری بیشتری داشته باشند.
اما توجه داشته باشید اگر تمایز شما و کارتان با رقبا فقط در قیمت باشد به زودی از دور خارج می شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید. برای رفتن به صفحه اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.