قیمت روغن دی او پی

قیمت روغن دی او پی

یکی از مواردی که روزانه مورد سوال بسیاری از مصرف کنندگان روغن دی او پی است ، قیمت روغن دی او پی است. عمده عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار است. در حال حاظر که نوسانات بازار به حداقل رسیده است ، شاهد ثبات نسبی در قیمت روغن DOP هستیم.

توجه: قیمت اعلام شده قیمت روز یکشنبه مورخ 31 شهریور ماه 1398 می باشد. لذا اگر این نوشته را در تاریخی دیگر مشاهده می کنید ، برای دریافت قیمت روز با ما در تماس باشید. در ادامه به برخی از پرسش های متداول پاسخ خواهیم گفت تا شما عزیزان با آگاهی بیشتر نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت روغن دی او پی

آیا امکان تخفیف برای تناژ های بالا وجود دارد؟

بله. با افزایش سقف سفارش شما ، قیمت در نظر گرفته شده با تخفیف برای شما اعمال خواهد شد.

نحوه ارسال روغن به چه صورت است؟

روغن دی او پی خریداری شده توسط شما متناسب با خواست شما می تواند با بشکه و یا به صورت فله برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است هزینه بشکه به صورت جداگانه در فاکتور شما قید خواهد شد.بشکه های استفاده شده نو و پلمپ شده می باشند. لذا ماده غیر مرتبطی با روغن شما ترکیب نخواهد شد.

آیا هزینه های حمل نیز در این قیمت مستتر است؟

خیر. هزینه حمل بر عهده شما خریدار گرامی می باشد و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در این قبال برعهده ندارد.

کیفیت روغن دی او پی شما به چه صورت است؟

روغن DOP تولیدی در این واحد صنعتی کاملا شفاف و بی بو بوده و از درصد خلوص 99/8 درصدی بهره می برد. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده روغن DOP خود را با کیفیتی بالا از ما تهیه کنید.

آیا امکان دریافت مشخصات آزمایشگاهی روغن شرکت شکوه شیمی وجود دارد؟

بله. شما عزیزان می توانید با تماس با واحد فروش ، هماهنگی های لازم جهت دریافت دیتا شیت را به عمل آورید.

شرکت شکوه شیمی مفتخر به خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان همواره می توانید برا آگاهی از قیمت روغن دی او پی ، کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.