فروش روغن DOP درجه یک به صورت جزء و فله

فروش روغن DOP درجه یک به صورت جزء و فله

شرکت شکوه شیمی پیشتاز در عرصه فروش روغن DOP درجه یک به صورت جزء و فله ، همواره آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

خریداران روغن DOP باید در نظر داشته باشند که فروش روغن DOP درجه یک به صورت جزء و فله انجام میگیرد. متناسب با تناژ و نوع سفارش ،ذقیمت روغن DOP نیز تغییر می کند.

ما در ادامه بیشتر راجع به انواع بسته بندی روغن DOP صحبت خواهیم کرد.

فروش روغن DOP درجه یک به صورت جزء و فله
  • فروش روغن DOP به صورت جزء

یکی از انواع فروش روغن DOP ، فروش آن به صورت جزء است. برخی از مصرف کنندگان روغن DOP به اقتضای وسعت تولیدی خود ، نیاز زیادی به حجم بالای روغن DOP ندارند. لذا راغب هستند تا نیاز خود را به صورت جز تهیه کنند.

تولیدکنندگان روغن DOP برای مشتریانی که قصد خرید جزء دارند پیش بینی بسته بندی بشکه ای را کرده اند.

به این صورت که متناسب با تناژ روغن DOP مورد نیاز خریدار ، روغن را در بشکه ها بسته بندی می کنند. تامین بشکه به دو صورت انجام می گیرد. نوع اول به این صورت است که خود تولید کننده بشکه ها را تامین می کند و قیمت آن را  متناسب با خواست مشتری ، یا بر روی قیمت روغن دی او پی محاسبه می کند و یا به صورت جدا دریافت می کند.

  • فروش روغن DOP به صورت فله

به دلیل وسعت بالای تولید برخی از تولیدکنندگان نظیر تولیدکنندگان چرم مصنوعی ، PVC ،صنایع پلاستیکی و… ، آنها تمایل دارند تا روغن دی او پی مورد نیاز خود را به صورت فله تامین کنند.

روغن DOP در بسته بندی فله توسط تریلرهای مخزن دار جا به جا می شود. به این صورت که تریلر در کارخانه تولید روغنDOP ، بارگیری کرده و در کارخانه خریدار روغنDOP تخلیه می کند.

ماشین هایی که به منظور بارگیری فله مورد استفاده قرار می گیرند دارای تناژ های مختلفی مانند 22 تن ، 10 تن و 5 تن هستند.

شما عزیزان می توانید برای تهیه روغن DOP مورد نیاز خود با ما در تماس باشید. با همکاری با ما خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.