کاربرد روغن dop در ساخت توپ

کاربرد روغن DOP در ساخت توپ

در نوشتار پیش رو ما به طور خلاصه به چگونگی کاربرد روغن DOP در ساخت توپ خواهیم پرداخت.

مقدمه :

توپ های ورزشی به دلیل مکان های متنوعی که در آن استفاده می شوند باید از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشند. چرا که مدت زمان طولانی در معرض سایش بودن باعث از بین رفتن سریع تر آن می شود.

بنابراین باید از موادی در ساخت توپ استفاده شود که مقاومت کافی در برابر فرسایش و خرابی داشته باشند.

کاربرد روغن dop در ساخت توپ

توپ ها به طور عمده از دو ماده اصلی ساخته می شوند : PVC و PU

تفاوت PVC و PU در این است که PVC از مقاومت بیشتری برخوردار است.لذا اغلب توپ ها از پی وی سی ساخته می شوند. باید اشاره شود که مزیت توپ های ساخته شده از PU این است که این توپ ها دارای نرمی و لطافت بیشتری هستند. از این رو از توپ های با جنس پی یو در مسابقه های بسیار حرفه ای استفاده می شود.

کاربرد روغن DOP در ساخت توپ :

همانطور که نوشتار های گذشته به آن اشاره شد، ماده مکمل و نرم کننده PVC روغن DOP است.یعنی مواد PVC برای اینکه شکل و نرمی مورد نظر تولیدکننده توپ را داشته باشد نیاز به روغن DOP  دارند.

بنابراین کیفیت روغن DOP بسیار در کیفیت توپ تولید شده تاثیرگذار خواهد بود.

تولیدکنندگان توپ باید توجه داشته باشند که روغن دی او پی خریداری شده توسط آن ها کاملا مرغوب بوده باشد تا کیفیت محصول خود نیز تضمین شود.

گروه صنعتی شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن DOP صنعتی با کیفیت و درجه یک آمادگی خود برای همکاری با تولیدکنندگان توپ و سایر وسائل ورزشی مربوطه اعلام می کند.

روغن تولید شده در این واحد صنعتی کاملا شفاف و بدون بو بوده و از درصد خلوص 99/8 درصدی بهره می برد.

شما عزیزان تولیدکننده توپ می توانید برای تهیه روغن DOP مرغوب مورد نظر خود با شکوه شیمی در تماس باشید و با خیالی آسوده به تولید محصول با کیفیت خود بپردازید.