کاریرد روغن DOP در تولید کفش

کاربرد روغن DOP در تولید کفش

​روغن DOP در تولید کفش چه کاربردی دارد؟

یکی از کاربرد های اشاره شده در گذشته، کاربرد روغن DOP در تولید کفش است. استفاده از روغن DOP در تولید کفش را می توان به طور عمده در دو دسته تقسیم بندی کرد:

  • استفاده روغن DOP در تولید چرم مصنوعی

همانطور که مستحضر هستید یکی از انواع کفش های تولیدی ، کفش های چرمی هستند.از آنجا که همه مصرف کنندگان قادر به تهیه کفش ها با چرم طبیعی نیستند ، تولیدکنندگان کفش از چرم مصنوعی در تولیدات خود نیز استفاده می کنند.

کاربرد روغن DOP در تولید چرم مصنوعی به این صورت است که مواد پلیمری در نظر گرفته شده جهت تولید چرم باید شکل پذیر شوند تا بتوان شکل مورد نظر جهت طرح تولیدی را روی آنها پیاده کرد. بنابراین به ماده ای احتیاج است که بتواند این نرم کنندگی را فراهم کند لذا روغن DOP در تولید چرم مصنوعی نقش نرم کنندگی و انعطاف دادن به به چرم مصنوعی را دارند.

برای همین تولیدکنندگان کفش برای تولید کفش های چرمی با قیمت و کیفیت مناسب ، نیاز به خرید روغن DOP مرغوب با کیفیتی در خور ،بی بو ، بی رنگ با قیمتی مناسب دارند.

  • استفاده از روغن DOP  در تولید زیره کفش ها

یکی دیگر از کاربرد های روغن DOP در تولید کفش ، استفاده از آن جهت نرم کنندگی زیره و کفی کفش است. کف همه کفش ها به خصوص کفش های کتانی به زیره های انعطاف پذیری نیاز دارند که بتوانند از گسیختگی و خرابی این زیره ها به دلیل تغییرشکل های متعدد  و مختلف جلوگیری کنند. 

بنابراین یکی از مواد پر مصرف تولیدکنندگان کفش ، روغن DOP است. لذا قیمت و کیفیت روغن DOP نقش تعیین کننده در تولید کفش دارد.

شما مشتریان عزیز به خصوص تولیدکنندگان کفش می توانید برای تهیه و خرید روغن DOP درجه یک جهت تولید محصول خود با شکوه شیمی به عنوان یکی از تولیدکنندگان تخصصی روغن DOP درجه یک و صادراتی در تماس باشید.