قیمت روغن DOPدرجه یک با بشکه

قیمت روغن DOP درجه یک با بشکه

ما در گذشته در مورد قیمت روغن دی او پی صحبت کردیم. در این نوشته می خواهیم اختصاصا به قیمت روغن DOP درجه یک با بشکه بپردازیم.

عرضه روغن DOP برای تولیدکننده به دو صورت امکان پذیر است. یک به صورت فله که در تریلر های مخزن دار بارگیری می شود، دو به صورت بشکه که در بسته بندی بشکه ای آماده  و ارسال می شود.

قیمت روغن DOP درجه یک با بشکه به دو صورت می تواند تعیین شود.

قیمت روغن DOPدرجه یک با بشکه
  • محاسبه جداگانه قیمت بشکه

در این روش محاسبه قیمت، مشتری قیمت بشکه ها را جداگانه پرداخت می کند و تولیدکننده روغن DOP قیمت روغن را به صورت فله در نظر گرفته و عرضه می کند. به طور مثال خریداری 5 بشکه روغن DOP خریداری کرده است. تولیدکننده روغن DOP مقدار یک تن روغن برای خریدار با قیمت فله فاکتور کرده و هزینه 5 بشکه را جداگانه دریافت می نماید.

توجه داشته باشید هزینه حمل بشکه ها بر عهده خریدار می باشد.

  • اعمال قیمت بشکه ها در قیمت روغن DOP فله

در این روش دیگر به طور مستقیم خریدار روغن DOP ، بشکه ای خریداری نمی کند. تولید کننده هزینه بشکه ها را در داخل هزینه روغن قرار داده و با اعلام قیمت روغن DOP  مقداری بالاتر از حالت فله ، هزینه بشکه ها را نیز محاسبه کرده و فاکتور را صادر می کند.

این دو روش برای خرید روغن DOP به صورت بشکه ، متداول ترین روش ها در این زمینه هستند.

شما عزیزان خریدار روغن صنعتی DOP ، می توانید برای تهیه روغن صنعتی DOP با کیفیت ، درجه یک و با درصد خلوص 99/8 درصدی با شکوه شیمی تولید کننده تخصصی روغن صنعتی دی او پی همراه باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید. برای دریافت اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.