طرز تشخیص بهترین روغن DOP

طرز تشخیص بهترین روغن DOP

در این نوشتار می خواهیم به موضوع طرز تشخیص بهترین روغن DOP بپردازیم. موضوعی که به نظر می رسد مطلوب اکثر شما عزیزان واقع شود.

برای تشخیص کیفیت روغن DOP راه های مختلفی وجود دارد. انتخاب هر راه متناسب با امکانات و نیاز هر خریدار می باشد. در ادامه برخی موارد را جهت طرز تشخیص بهترین روغن DOP خدمت شما عرض خواهیم کرد.

1-از طریق آزمایش

دقیق ترین و قابل اعتماد ترین راه برای تشخیص کیفیت روغن DOP ، استفاده از نتایج آزمایشات است. برخی خریداران روغن DOP تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برای این کار را در اختیار دارند. عزیزان می توانند با آزمایش محصول تولیدکننده روغن DOP ، با ویژگی های آن آشنا شوند و سپس اقدام به خرید کنند.

البته قابل ذکر است خریدارانی که تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار ندارند ولی نیروی متخصص در این زمینه را دارا می باشند ، می توانند از دیتا شیت های تولیدکننده روغن DOP استفاده کرده و به مشخصات آن روغن آگاهی پیدا کنند.

طرز تشخیص بهترین روغن DOP

2-از طریق ویژگی های ظاهری روغن DOP

یکی دیگر از روش های تشخیص روغن DOP مرغوب استفاده از ویژگی های ظاهری آن است. به این صورت که با مشاهده این مشخصات قادر به تشخیص مرغوب بودن و یا نبودن روغن دی او پی می باشند. در ادامه برخی ویژگی ها را عرض می کنیم تا شما نیز قادر به تشخیص مرغوبیت روغن DOP باشید.

الف) رنگ روغن DOP

روغن DOP مرغوب و درجه یک روغنی است که کاملا شفاف بوده و هیچ گونه زردی ظاهری ای در آن وجود نداشته باشد. بی رنگ و شفاف نبودن روغن دی او پی محصول خریدار روغن دی او پی را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث افت کیفیت محصول خریدار می شود.

ب) بوی روغن DOP

یکی دیگر از مواردی که شما می توانید از آن جهت تشخیص روغن DOP مرغوب استفاده کنید بوی آن است. باید اشاره شود که روغن

DOP مرغوبی روغنی است که فاقد بو باشد. بدیهی است که بو روغن دی او پی باعث کاهش میزان فروش محصول خریدار روغن DOP می شود.

ج) درصد خلوص روغن DOP

مورد آخری که می خواهیم خدمت شما عرض کنیم درصد خلوص است. درصد خلوص روغن DOP مرغوب باید عددی نزدیک 100 باشد. شما هنگام خرید می توانید مقدار این درصد را از فروشنده روغن دی او پی سوال کنید. هرچه درصد خلوص روغن DOP کمتر باشد به معنای وجود مواد غیر مرتبط بیشتری در ترکیب روغن می باشد.

امید است با مواردی که گفته شد شما عزیزان قادر به تشخیص روغن DOP درجه یک و مرغوب شده باشید. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش با ما در تماس باشید.