کاربرد روغن DOP در ساخت درزگیر

کاربرد روغن DOP در ساخت درزگیر

در نوشتار حاضر می خواهیم به کاربرد روغن DOP در ساخت درزگیر بپردازیم. اگر شما علاقه مند به این موضوع هستید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

همانطور که از ظاهر درزگیر ها پیداست ، این مواد از لاستیک و مواد پلاستیکی ساخته شده اند. در واقع اگر بخواهیم کمی تخصصی تر در این مورد بحث کنیم باید بگوییم که مواد اصلی سازنده درزگیرها PVC ها هستند.

کاربرد روغن DOP در ساخت درزگیر

همانطور که در گذشته اشاره شد پی وی سی ها مواد جامدی هستن که به نوعی از مشتقات نفتی ساخته می شوند.

این مواد نیاز دارند تا به دمای ذوب برسند و پس از ذوب شدن در مصارف مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

کاربرد روغن DOP در ساخت درزگیر

یکی از موادی که با این PVC ها ترکیب می شوند روغن های DOP هستند. روغن دی او پی در واقع نقش نرم کنندگی و شکل پذیری در این فرآیند دارد.

با ترکیب روغن DOP با PVC ، این ماده حالت خمیری به خود میگیرد و آماده برش متناسب با نیاز می شود.

بدیهی است کیفیت روغن DOP در نوع کیفیت درزگیر ساخته شده بسیار موثر است.

اغلب تولیدکنندگان درزگیر به دلیل مجاورت آنها با انسان و محیط های مسکونی سعی در تولید درزگیرهایی دارند که بدون بو و شفاف باشند.

یک روغن DOP مرغوب و با کیفیت روغنی است که اولا کاملا شفاف باشد ثانیا بدون بود باشد و همچنین از درصد خلوص بالایی برخوردار باشد تا محصول تولیدی بی نقص باشد.

شما عزیزان تولیدکننده درزگیر ها و محصولات ساخته شده از pvc می توانید با اطمینان روغن دی او پی شفاف بدون بو و درجه یک مورد نیاز خود را از گروه تولیدی شکوه شیمی تهیه کنید.

ما در شکوه شیمی همواره سیاست های خود را بر این استوار کرده ایم که روغن تولیدی کاملا شفاف بدون بو و با درصد خلوص بالا باشد. درصد خلوص روغن دی او پی در شرکت شکوه شیمی 99/8 درصد است.

شما عزیزان همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و خرید با ما در تماس باشید.