قیمت روغن DOP با ارزش افزوده

قیمت روغن DOP با ارزش افزوده

در این نوشته می خواهیم به موضوع قیمت روغن DOP با ارزش افزوده بپردازیم. به طور کلی همواره قیمت اعلام شده به خریداران روغن دی او پی به این صورت است که مبلغ مالیات برارزش افزوده در قیمت اعلامی مستتر است. در این بین هستند کسانی که قیمت خود را بدون احتساب مالیات اعلام می کنند.

قیمت روغن DOP با ارزش افزوده

قیمت اعلامی روغن بر چه اساس تعیین می گردد؟

روغن DOP به طور عمده از دو ماده اولیه دی اتیل هگزانول و آنیدرید فتالیک تشکیل می شود. بنابراین مواد اولیه تعیین کننده در قیمت روغن DOP همین دو ماده هستند.
اما در این بین قیمت دی اتیل هگزانول بسیار تاثیر گذارتر خواهد بود. چراکه این ماده از طریق مزایده بورسی عرضه می شود و قیمت آن همواره دچاره نوسان است.
بعد از مشخص شدن قیمت مواد اولیه، تولیدکننده مقدار 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به همراه سود مقرر توسط مراجع ذی ربط به قیمت تمام شده روغن اضاف و به خریداران اعلان می کند.

کارخانه تولید روغن دی او پی

قیمت اعلام شده توسط شرکت شکوه شیمی شامل مالیات بر ارزش افزوده می باشد؟

بله. شرکت شکوه شیمی همواره قیمت اعلامی خود را با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده خدمت شما عزیزان اعلام می کند. شما عزیزان می توانید با بازدید از سایت از آخرین قیمت روغن DOP با ارزش افزوده مطلع شوید.
در صورتی که به روز رسانی مربوط به روزی که شما به سایت مراجعه کردید نبود، با شرکت تماس گرفته و از قیمت مطلع شوید.

شما عزیزان می توانید همواره برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.