دیتا شیت شکوه شیمی

آنالیز روغن DOP

در این نوشته قصد داریم تا به موضوع آنالیز روغن DOP بپردازیم. آنالیز روغن دی او پی یکی از مهمترین فاکتور ها برای خریداران روغن می باشد. چرا که با داشتن آنالیز روغن آنها می توانند به مشخصات و کیفیت روغن DOP پی ببرند.

برگه آنالیز روغن شرکت شکوه شیمی

شرکت شکوه شیمی همواره مفتخر به ارائه روغن DOP با کیفیت و صادراتی بوده است. در این شرکت روغن DOP به صورت کاملا شفاف و بی بو عرضه می گردد. همچنین روغن دی او پی در این شرکت از درصد خلوص بالای 99/8 درصدی بهره می برد.
شما عزیزان می توانید در ادامه این آنالیز را مشاهده نمایید.
اگر عکس برگه آنالیز از وضوح مناسبی برای شما برخوردار نیست لطفا اینجا کلیک کرده تا آن را در ابعاد بزرگ تر مشاهده کنید.

دیتا شیت شکوه شیمی

عرضه روغن به صورت بشکه و فله

روغن DOP در شرکت شکوه شیمی به دو صورت فله و بشکه به فروش می رسد. خریداران متناسب با نیاز خود می توانند اقدام به خرید به صورت بشکه یا فله کنند. در خرید فله به دلیل تناژ بالای روغن، روغن توسط تریلرهای تانکر دار به دست خریدار می رسد.
در خرید بشکه ای نیز روغن در بشکه های کاملا نو بسته بندی و پلمپ شده و به دست خریدار رسانده می شود. قیمت روغن DOP با بشکه و یا به صورت فله با هم تفاوتی ندارد، چراکه قیمت بشکه جداگانه محاسبه شده و در اعلام قیمت روغن تاثیری ندارد.

شرکت شکوه شیمی

شروع همکاری

برای شروع همکاری تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید. شرکت شکوه شیمی در اسرع وقت اقدام به ارسال سفارش شما خواهد کرد و شما می توانید از لذت یک همکاری صمیمانه بهره مند شوید. برای مشاهده صفحه مربوط به اطلاعات تماس لطفا اینجا کلیک کنید.