خرید روغن DOP (دی او پی)

خرید روغن DOP (دی او پی)

خرید روغن DOP (دی او پی)

در این نوشته قصد داریم تا در مورد خرید روغن DOP (دی او پی) با شما عزیزان صحبت کنیم. همواره یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان روغن دی او پی ، خرید بهینه و درست آن بوده است.

 اینکه روغن را از کجا تهیه کنند ، قیمت بهینه چه قیمتی است ، تولیدکننده ممتاز چه شرکتی است و … همواره جزء سوالات رایجی بوده است که برای خریدار روغن DOP از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در ادامه سعی می کنیم با پاسخ به برخی پرسش ها شما را در خرید خود یاری کنیم.

ویژگی های روغن DOP مرغوب

ویژگی های روغن DOP (دی او پی) با کیفیت و درجه یک

شما در درجه اول هنگامی که قصد تهیه روغن دی او پی را دارید ، به دنبال روغن دی او پی مرغوب و درجه یک هستید. اما روغن DOP مرغوب چه روغنی است؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تجربه سالیان سال شرکت شکوه شیمی در زمینه تولید و عرضه روغن DOP نشان می دهد که به طور کلی 3 عامل برای خریدار نقش اساسی دارد. رنگ روغن DOP  ، بوی روغن DOP و درصد خلوص آن.

 ویژگی هایی که اشاره شد نقشی اساسی در تولیدات خریدار روغن دی او پی ایفا می کنند. یک روغن مرغوب باید کاملا شفاف باشد. شفاف نبودن روغن سبب تاثیرگذاری در رنگ محصول تولیدی خریدار خواهد شد. 

روغن DOP شفاف

از طرف دیگر روغن مرغوب باید بدون بو باشد. طبیعتا بوی نامطبوع روغن سبب کاهش فروش محصول خریدار روغن خواهد شد.

در مورد درصد خلوص نیز باید اشاره کنیم که هرچه درصد خلوص کمتر باشد به این معنی خواهد بود که مواد ناخالص بیشتری در ترکیب روغن وجود دارد. 

این مواد ناخالص وارد تولیدات خریدار خواهد شد و کیفیت محصول او را با افت رو به رو خواهد کرد. لذا توصیه می شود روغن هایی را خریداری کنید که درصد خلوصی نزدیک به 100 داشته باشند.

شبکه های اجتماعی

چگونه از کیفیت روغن مطمئن شویم؟

همانطور که در بالا اشاره شد یک روغن DOP مرغوب باید یک سری ویژگی ها داشته باشد. حال این سوال پیش می آید که چگونه تشخیص دهیم یک روغن این ویژگی ها را دارد؟

  • شما می توانید با درخواست از تولیدکننده به مشخصات آزمایشگاهی محصول دسترسی پیدا کنید.
  • همچنین در صورت همکاری تولیدکننده می توانید مقداری روغن به عنوان نمونه از آن ها دریافت کرده و پس از بررسی آن خریدار خود را انجام دهید.
  • شما همچنین می توانید با تولیدکننده هماهنگ کرده و پس از بازدید از کارخانه خرید خود را انجام دهید.

چگونه خریدی بهینه در بازار روغن DOP (دی او پی) داشته باشیم؟

شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن دی او پی توصیه های خود را در این زمینه خدمت شما ارائه می کند. لذا بدیهی است موارد دیگری نیز در این زمینه قابل ذکر است.

  • خرید مستقیم و بدون واسطه

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت روغن دی او پی تاثیر گذار است خرید مستقیم آن است. خرید مستقیم به منزله حذف واسطه ها و به تبع آن خرید ارزان تر روغن دی او پی می باشد. لذا ما توصیه می کنیم خرید خود را مستقیما از تولیدکنندگان انجام دهید.

  • خرید روغن دی او پی از قم!

استان قم به دلیل تعداد بالای تولیدکنندگانی که در خود جای داده است همواره به عنوان قطب تولید روغن دی او پی در کشور شناخته می شود. لذا وجود تعداد بالای تولیدکنندگان و همچنین رقابت بین آنها سبب می شود شما بتوانید روغن مورد نظر خورد را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید.

چرا ما؟

شرکت شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن DOP همواره سیاست خود را بر تولید روغن دی او پی درجه یک و مرغوب استوار کرده است.

 ما با صادرات محصول خود به سایر کشورها کیفیت محصول خود را تضمین کرده ایم. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده خرید روغن DOP (دی او پی) خود را از شرکت شکوه شیمی انجام دهید. خدمتگزاری شما مایه افتخار ماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.