خرید روغنDOP در سمنان

خرید روغن DOP در سمنان

می خواهیم در این نوشته به موضوع خرید روغن DOP در سمنان بپردازیم. موضوعی که مورد درخواست بسیاری از خریداران روغن DOP در سمنان است.

سمنان به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور همواره صنایع مختلف و بزرگی را در خود جای داده است. صنایعی نظیر صنایع چرم مصنوعی ، تولید کفش ، تولید نوارهای PVC ، نساجی و … که درصد بالایی از تجارت این استان را در بر میگرند. وجود این صنایع در استان سمنان سبب شده است تا یکی از استان هایی که مقدار مصرف روغن DOP در آنها زیاد است استان سمنان باشد.

از اینرو طبیعی است که خریداران روغن DOP در استان سمنان به دنبال پیدا کردن یک تولیدکننده روغن DOP در سمنان و در نتیجه خرید روغن DOP در سمنان باشند. موضوعی که کاملا منطقی به نظر می رسد و ما به عنوان تولیدکننده روغن دی او پی این مورد را کاملا منطقی می یابیم.

خرید روغنDOP در سمنان

خرید روغن DOP خارج از سمنان؟

اما موضوعی که در این بین وجود دارد این است که تعداد تولیدکنندگان روغن DOP در استان سمنان بسیار کم است. به گونه ای که پاسخ گوی نیاز این حجم از صنایع نیستند. بنابراین تنها راهی که برای تامین نیاز روغن DOP در سمنان باقی می ماند ، تهیه آن از سایر استان ها است.

موضوعی که به علت تحمیل هزینه های حمل بالا باعث رنجش تولیدکنندگان سمنانی می شود. برای مدیریت این موضوع تنها راهی که موجود است این است که این تولیدکنندگان روغن DOP را از استان های مجاور خود تهیه کنند. استان قم از آنجایی که قطب تولید روغن DOP در ایران است گزینه ی بسیار مناسبی برای صنایع در سمنان به شمار می رود. به علت همجواری استان سمنان و استان قم و همچنین فاصله کم بین مراکز این دو استان ، قم یکی از تامین کنندگان عمده روغن DOP در استان سمنان به شمار می رود.

شما عزیزان خریدار روغن دی او پی در سمنان می توانید برای تهیه روغن دی او پی مرغوب و درجه یک مورد نظر خورد با گروه تولیدی صنعتی شکوه شیمی درتماس باشید. با همکاری با ما خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.