تولیدکننده روغن DOP

تولیدکننده روغن DOP درجه یک و صادراتی

ما در این نوشتار سعی داریم تا به عنوان تولیدکننده روغن DOP درجه یک و صادراتی تجربیات خود در زمینه فروش را در اختیار شما قرار دهیم.

شما به عنوان تولیدکننده روغن DOP درجه یک و صادراتی همواره باید اصولی را سرلوحه کار خود قرار دهید. ما در زیر به اختصار مواردی را عنوان می کنیم.

تولیدکننده روغن DOP

کیفیت روغن DOP :

شکوه شیمی معتقد است اساسی ترین اصل در تولید روغن دی او پی ، اصل کیفیت است. کیفیت روغن DOP را می توان تحت عناوین زیر بررسی کرد:

رنگ روغن DOP :

توجه به رنگ روغن DOP به عنوان تولیدکننده همواره به شما کمک می کند تا خریداران و مشتریان روغن خود را حفظ کرده و روابط خود را با آن ها گسترش دهید.

آنچه که در تعیین رنگ روغن DOP تولیدی شما نقش اساسی دارد، ماده اولیه آنیدرید فتالیک است.از آنجا که این ماده در کارخانه های متفاوتی تولید می شود، باید توجه داشته باشید فتالیکی برای تولید روغن DOP خود خریداری کنید که باعث تغییر رنگ روغن شما نشود.

خرید فتالیک با کیفت متوسط یا پایین باعث می شود روغن شما رنگی زرد رنگ به خود بگیرد. اما خرید فتالیک با کیفیت بالا باعث می شود روغن DOP تولیدی شما روغن DOP کاملا شفاف و با کیفیتی درخور شود.

توجه داشته باشید به زردی زدن روغن DOP شما باعث می شود محصول تولیدی مصرف کننده روغن DOP شما با افت کیفیت و تغییر رنگ مواجه شود.لذا این امر سبب می شود خریداران روغن دی او پی خرید خود را از شما انجام ندهند.

قیمت روغن DOP :

بدیهی است قیمت روغن DOP نقش اساسی ای در خرید روغن از شما دارد.خریدارانی هستند که حاضر اند برای کاهش قیمت تمام شده روغن خود اقدام به خرید روغن های با کیفیت پایین و زرد رنگ کنند.

 اما ما در شکوه شیمی همواره سیاست تولید و فروش خود را استوار بر اصل کیفیت کرده ایم و به هیچ عنوان حاضر به تولید روغن دی او پی ای با کیفیت پایین جهت بهره مندی از سود بیشتر یا کسب مشتریان بیشتر نیستیم.

مشتری مداری :

یکی از اصول اساسی در تولید روغن DOP توجه به اصل مشتری مداری است. اصول مشتری مداری را می توان به اختصار مانند زیر بیان کرد:

  1. رفتاری محترمانه
  2. صممیت در برقراری ارتباط با مشتریان
  3. اعلام قیمت منصفانه برای روغن DOP تولیدی
  4. التزام به اصل رعایت کیفیت در تولید محصول
  5. سعی در تحویل روغن دی او پی در اسرع وقت و اجتناب از بد قولی
  6. پذیرا بودن از انتقادات مشتریان و …

شما تولیدکنندگان عزیز می توانید برای فروش بهتر محصول خود و یا دریافت مشاوره رایگان  در زمینه فروش ، با شکوه شیمی در ارتباط باشید.