تولیدکنندگان روغن DOP برای دمپایی و کفش

تولیدکنندگان روغن DOP برای دمپایی و کفش

تولید کنندگان روغن DOP روغن تولیدی خود را به صنایع مختلفی عرضه می کنند. اما بعضی از مردم از وجود تولیدکنندگان روغن DOP برای دمپایی و کفش سوال می کنند.

ما در گذشته به کاربرد روغن DOP در تولید کفش اشاره کردیم. اما به دلیل پرسش دوستان دوباره این مسئله را باز می کنیم.

تولیدکننده روغن DOP برای کفش داریم؟

توجه داشته باشید ما چیزی تحت عنوان تولیدکنندگان روغن DOP برای دمپایی و کفش نداریم. در واقع هیچ تولیدکننده روغن دی او پی ای روغن خود را صرفا برای استفاده در یک صنعت خاص تولید نمی کند.

ماده اولیه ساخت دمپایی ها و همچنین زیره کفش ها PVC ها و مواد پلیمری هستند. همانطور که اشاره شد و شما نیز می دانید PVC ها مواد جامدی هستند که برای رسیدن به فرم ایده آل برای استفاده در صنعت کفش و دمپایی نیازمند اعمال شرایط و موادی خاص هستند.

تولیدکنندگان روغن DOP برای دمپایی و کفش

یکی از مواد اصلی برای شکل دهی به پی وی سی ها روغن صنعتی دی او پی است. پودر PVC برای تبدیل به خمیر ، تحت اثر دمای بالا قرار گرفته و ذوب می شود. سپس مواد مورد نیاز به همراه روغن DOP به آن اضافه می شوند. سپس خمیر تشکیل شده آماده استفاده برای ساخت خواهد بود.

توجه داشته باشید با توجه به اهمیت زیره های کفش و همچنین ارتباط تنگاتنگ کفش با سلامت انسان، توصیه می شود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. برخی برای تامین روغن DOP با قیمت پایین و نازل حاضر با کاهش کیفیت محصول خود هستند. این کار باعث آسیب به بازار فروش خود مصرف کننده روغن DOP است.

شما می توانید برای تهیه روغن DOP با کیفیت ، بی بو ، کاملا شفاف ، و با درصد خلوص 99/8 درصدی با شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن DOP صادراتی در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره خرید و همچنین ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.