بسته بندی روغن DOP به صورت بشکه

قیمت روغن DOP به صورت بشکه و فله

در این نوشتار ما می خواهیم به بررسی قیمت روغن DOP به صورت بشکه و فله بپردازیم و تفاوت آنها را بررسی کنیم.

همانطور که از عنوان برمی آید آنچه در تعیین قیمت روغن دی او پی به صورت بشکه و فله تعیین کننده است ، انتقال روغن به صورت بشکه ای یا به صورت فله است.

بسته بندی روغن DOP به صورت بشکه
  • بشکه

آنچه در فروش روغن DOP به صورت بشکه برای ما به عنوان فروشنده روغن DOP تعیین کننده است، نظر خریدار است.خریداران روغن دی او پی را در این زمینه می توان به دو دسته تقسیم کرد.یکی مصرف کننده عمده روغن DOP و دیگری مصرف کننده جز روغن DOP. اغلب مصرف کنندگانی که خرید آنها زیر 3 تن است ترجیح می دهند بار خود را به صورت بسته بندی بشکه دریافت کنند.

این صنایع به دلیل مصرف محدود از روغن دی او پی سعی می کنند روغن را در بشکه دریافت کنند تا بتوانند به مرور از روغن خود استفاده کنند.یکی دیگر از دلایل خرید روغن به صورت بشکه ای می تواند نداشتن مخزن دپو مصرف کننده روغن دی او پی دانست.

آنچه در خرید بشکه ای روغن دی او پی باید به آن توجه کرد این است که بشکه ها باید عاری از مواد خارجی باشند که کیفیت روغن به دلیل حمل با بشکه افت نکند.

  • فله

علت اصلی سفارش فله مصرف کنندگان روغن DOP ، میزان بالای مصرف آن ها است.اغلب مصرف کنندگان که سفارش آنها بالای 5 تن است تمایل به دریافت بار خود به صورت فله دارند.چرایی این امر را می توان در مواردی بررسی کرد:

  1. سفارش روغن DOP به صورت بشکه در تناژ های بالا نیازمند تعداد کثیری بشکه است که این مورد باعث افزایش قیمت تمام شده،حمل دشوار تر و همچنین مصرف دشوار تر (اگر مصرف بالا باشد باید در زمانی کوتاه بشکه های مدام خالی شوند که کار را دشوار می کند)روغن DOP می شود.
  2. اغلب صنایعی که سفارش آنها دارای تناژ بالاست خود در کارخانه مخزن به منظور دپوی روغن تعبیه کرده اند و برای آنها مطلوب است که بار خود را به صورت فله دریافت کنند. این امر سبب می شود استفاده از آن هم راحت تر انجام شود.

تفاوت قیمتی روغن DOP در بشکه و فله

خریداران روغن DOP باید توجه داشته باشند که خرید روغن در او پی به صورت بشکه می تواند هزینه های اضافی ای برای آنها داشته باشد.قیمت بشکه و همچنین قیمت حمل بالاتر(به دلیل فرم خاص بشکه تعداد محدودی بیشتر نمی توان در یک ماشین بارگیری کرد) دلایلی هستند که ما را به عنوان تولیدکننده روغن DOP مجاب می کند به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که در تناژ های بالا روغن خود را به صورت فله دریافت کنند.

شما مصرف کنندگان روغن DOP می توانید روغن DOP درجه ی یک مورد نیاز خود را با قیمتی رقابتی و همچنین در بسته بندی مطلوب خود از ما دریافت کنید. برای شروع همکاری کافی است با ما در تماس باشید.