خرید دی اکتیل فتالات درجه یک صادراتی

خرید دی اکتیل فتالات درجه یک صادراتی

در این نوشتار می خواهیم در مورد خرید دی اکتیل فتالات درجه یک صادراتی صحبت کنیم. اگر تمایل به خواندن این متن دارید در ادامه همراه ما باشید.

دی اکتیل فتالات یا همان روغن دی او پی (DOP) همانطور که می دانید یکی از نرم کننده های صنعتی می باشد. به این صورت که از این روغن در ترکیبات پلیمری و PVC به عنوان ماده اولیه اضافه شده و باعث شکل پذیری آنها می شود.

روغن دی اکتیل فتالات خود ترکیب دو ماده دی اتیل هگزانول و آنیدرید فتالیک است. این دو ماده در دمای بالای در سانتریفیوژ های مخصوص ترکیب شده و روغن دی اکتیل فتالات را به وجود می آورند.

خرید دی اکتیل فتالات درجه یک صادراتی

یک روغن دی اکتیل فتالات مرغوب روغنی است که در درجه اول شفاف باشد و بعد عاری از بو باشد و در انتها درصد خلوص بالایی نیز داشته باشد.

شفافیت روغن دی اکتیل فتالات کمک می کند تا رنگ محصول تولیدی خریدار روغن دی او پی ، رنگ مد نظر خود در طراحی محصول باشد. همچنین بی بو بودن این روغن سبب می شود تا محصول تولیدی بوی نامطبوع به خود نگیرد که باعث کاهش مشتریان شود.

درصد خلوص روغن نیز به طور مستقیم با کیفیت محصول تولیدی مرتبط است. به طوری که اگر روغن درصد خلوص پایین داشته  باشد ، به این معنی خواهد بود که یک سری مواد غیر مرتبط وارد محصول خواهد شد. به این ترتیب کیفیت محصول تولیدی کاهش پیدا خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید برای تهیه روغن دی اکتیل فتالات درجه یک و مرغوب با ما در تماس باشید. شکوه شیمی تولید کننده تخصصی روغن صنعتی دی او پی می باشد. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.