تفاوت روغن DOP ایرانی و خارجی

تفاوت روغن DOP ایرانی و خارجی

در این نوشته می خواهیم به یکی از موضوعات اساسی در حوزه خرید و فروش روغن DOP بپردازیم. تفاوت روغن DOP ایرانی و خارجی همواره مورد سوال بسیاری از شما عزیزان بوده است.

در حال حاضر چیزی که بین خریداران روغن DOP جا افتاده است ، کیفیت بالاتر روغن DOP خارجی است. موضوعی که آن را می توان دلیل اصلی تفاوت روغن DOP ایرانی و خارجی دانست.

کیفیت را در چه مواردی می توان دید؟

کیفیت را می توان تحت سه عنوان به صورت سر انگشتی  بررسی کرد. شفافیت روغن DOP ، بوی روغن DOP و درصد خلوص روغن DOP. به دلیل اهمیت بالای روغن DOP در تولید محصولات خریداران روغن ، ویژگی های ذکر شده از اهمیت زیادی برخوردار می شوند. به همین دلیل است که خریداران روغن DOP ترجیح می دهند علی رغم قیمت بالای روغن DOP وارداتی ، روغن خارجی خریداری کنند.

تفاوت روغن DOP ایرانی و خارجی

آیا در ایران روغن DOP با این ویژگی ها وجود ندارد؟

خوشبختانه هستند تولید کنندگانی که اقدام به تولید روغن DOP درجه یک می کنند. تولیدکنندگانی که در زمینه صادرات نیز فعال هستند. اما به دلیل تعداد نه چندان زیاد این تولیدکنندگان همه نیاز بازار از طریق این تولیدکنندگان قابل تامین نخواهد بود. بنابراین آن دسته از خریدارانی که نسبت به وجود این گروه از تولیدکنندگان آگاهی ندارند ، بدانند که هموطن خود نیز محصولی با کیفیت و قابل رقابت با محصول خارجی تولید می کند.

امید است که سایر تولیدکنندگان روغن DOP نیز تلاش خود را بر تولید روغن DOP با ویژگی های ذکر شده استوار سازند.

شما عزیزان می توانید برای خرید روغن DOP درجه یک و صادراتی با شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی و نمونه روغن صنعتی DOP همراه باشید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.