قیمت روغن دی او پی درجه یک و شفاف

قیمت روغن دی او پی درجه یک و شفاف

در نوشتار پیشرو می خواهیم به موضوع قیمت روغن دی او پی درجه یک و شفاف بپردازیم. موضوعی که شاید مورد سوال بسیاری از شمل عزیزان باشد.

در ابتدای امر باید توجه داشته باشید که قیمت روغن دی او پی درجه یک و شفاف قطعا با قیمت روغن دی او پی معمولی تفاوت خواهد داشت. لذا هنگام خرید همواره این موضوع که قیمت اعلام شده مربوط به کدام روغن است را در نظر داشته باشید.

یک روغن دی او پی درجه یک چه ویژگی ای باید داشته باشد؟

  • شفاف باشد

تولیدکننده روغن دی او پی باید تولید روغنی شفاف را همواره اولویت خود قرار دهد. چرا که رنگ روغن دی او پی رابطه مستقیم با رنگ محصول خریدار روغن دی او پی دارد.

اغلب مصرف کنندگان روغن دی او پی همواره به دنبال روغن دی او پی ای هستند که شفاف باشد. هر چه روغن دی او پی زرد رنگ تر باشد، ظاهر محصول خریدار روغن دی او پی نیز دچار تغییر شده و بر فروش او تاثر می گذارد.

قیمت روغن دی او پی درجه یک و شفاف
  • بی بو باشد

بی بو بودن روغن دی او پی یکی از مواردی است که هر تولیدکننده باید در نظر داشته باشد. بدیهی است که بو دار بودن روغن دی او پی به منزله بو گرفتن محصول خریدار روغن دی او پی خواهد بود و این امر باعث کاهش فروش این خریدار  خواهد شد.

  • درصد خلوص

درصد خلوص روغن دی او پی رابطه مستقیمی با کیفیت محصول خریدار روغن دی او پی دارد. تولیدکننده روغن دی او پی (DOP) همواره باید مراقب باشد تا مواد غیر مرتبط وارد ترکیب روغن دی او پی نشود.

قیمت روغن دی او پی درجه یک همواره مقداری بالاتر از روغنی است که این ویژگی ها را نداشته باشد. اما این تفاوت قیمت به حدی نیست که شما را وادار به خرید یک روغن بی کیفیت کند. روغن بی کیفیت ممکن است در نگاه اول باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود ، اما خسارت اصلی به شما هنگام فروش محصولات وارد خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین خرید روغن دی او پی درجه یک و صادراتی با ما در تماس باشید.