روغن صنعتی DOP کره ای

روغن صنعتی DOP کره ای

یکی از روغن های دی او پی وارداتی روغن صنعتی DOP کره ای است. روغنی که از محبوبیت بالایی بین خریداران روغن DOP برخوردار است.

به طور کلی روغن های DOP نقش نرم کنندگی را برعهده دارند. با توجه به کاربرد گسترده روغن DOP در صنایع پلاستیکی و پلیمری ، کیفیت روغن DOP از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از جمله صنایعی که از روغن DOP استفاده می کنند می توان به صنایع تولید کفش و دمپایی ، نساجی ، چرم مصنوعی ، PVC ، درزگیر ها ، ساخت توپ و … اشاره کرد.

شما خریدار روغن  DOP  باید هنگام خرید روغن DOP به چند مورد از ویژگی های روغن DOP توجه داشته باشید.

روغن صنعتی DOP کره ای

مواردی مثل شفافیت ، بو و درصد خلوص آن . یک روغن دی او پی مرغوب روغنی است که ابتدا کاملا شفاف باشد، و همچنین عاری از بو باشد و از درصد خلوص بالایی برخوردار باشد. چرا که شفافیت و رنگ روغن DOP تاثیر مستقیم در کیفیت و ظاهر محصول تولیدی خریدار روغن DOP دارد. همچنین بو نیز بسیار در اقبال مشتری به خرید محصول تاثیر گذار است.

در مورد درصد خلوص نیز باید اشاره شود که ، درصد خلوص پایین روغن DOP به منزله ورود مواد خارجی غیر مرتبط به محصول تولیدی است. لذا درصد خلوص بالای روغن DOP از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به این ویژگی ها و کیفیت مطلوب روغن صنعتی DOP کره ای ، این محصول از اقبال بالایی برخوردار بوده است.

شما عزیزان می توانید برای خرید روغن DOP با قیمت مناسب و کیفیتی درجه یک و صادراتی با شکوه شیمی تولید کننده تخصصی روغن صنعتی DOP در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.