گرانول PVC و روغن DOP

گرانول PVC و روغن DOP

در ابتدا می خواهیم به این سوال که گرانول PVC چیست به طور مختصر پاسخ بدهیم.گرانول ها نوعی مواد پلیمری هستند که به صورت رشته ای و دانه ای تولید می شود.گرانول ها کاربرد های فراوانی دارند.امرزه این مواد فراگیر شده و در تولیدات مختلف نظیر تولید کابل برق ، کفپوش ، شیلنگ سازی ، اسباب بازی سازی ، تجهیزات پزشکی و … کابرد دارد.

گرانول PVC و روغن DOP

گرانول ها به صورت جامد هستند که بعد از ذوب شدن و ترکیب شدن با مواد دیگر ، آماده استفاده در مصارف مختلف می شوند.

یکی از موادی که با گرانول ترکیب میشود و در فرآیند ذوب آن به آن اضافه می شود و به آن خاصیت شکل پذیری می دهد، روغن دی او پی است.

بنابراین روغن DOP  را می توان جز لاینفک گرانول ها دانست.از این رو تمام مصارفی که به گرانول ها وابسته اند به روغن DOP نیز وابسته هستند.

یکی از ویژگی های مثبت گرانول ها قابلیت بازیافت 100 درصدی آنها است.این ویژگی باعث می شود تا نگرانی ناشی از رهایی این مواد در طبیعت بسیار کاهش یابد.از دیگر ویژگی های گرانول می توان به استهکام بالا و رنگ بندی های متفاوت آن اشاره کرد که کاربرد آن را بسیار گسترده کرده است.

مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گرانول pvc می توانند روغن دی او پی مرغوب مد نظر خود را از گروه صنعتی شکوه شیمی تولید کننده تخصصی روغن صنعتی DOP تهیه کنند.روغن DOP تولیدی در این واحد صنعتی کاملا شفاف و بدون بو بوده و از درصد خلوص 99/8 درصدی برخوردار است. همچنین قیمت روغن DOP در این واحد تولیدی همواره قیمتی رقابتی و پایین بوده است.

برای ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.