قیمت دی اکتیل فتالات وابسته به چیست؟

دی اکتیل فتالات قیمت

در این نوشتار کوتاه قصد داریم تا به موضوع دی اکتیل فتالات قیمت بپردازیم. شاید در نگاه اول این عنوان برای شما غیرعادی به نظر بیاید، اما این عنوان یکی از عناوینی است که توسط مشتریان سرچ شده است.
بنابراین ما موضوع را با این عنوان پیش می بریم تا دسترسی برای خریداران راحت تر صورت گیرد.

قیمت دی اکتیل فتالات وابسته به چیست؟

قیمت دی اکتیل فتالات وابسته به چیست؟

قیمت DOP یا دی اکتیل فتالات به طور عمده ماننده سایر محصولات وابسطه به قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار است.

مواد اولیه

به طور کلی دو ماده اولیه آنیدرید فتالیک و دی اتیل هگزانول نقش اساسی در قیمت روغن دی او پی(دی اکتیل فتالات) دارند. در این بین قیمت دی اتیل هگزانول بسیار تاثیرگذار تر است.
دی اتیل هگزانول به دلیل عرضه در بوس به صورت مزایده ای، قیمتی ثابت ندارد. ممکنه است در بازه ی یک هفته ای ثبت سفارشات ما شاهد تغییر عمده قیمت باشیم.

نوسانات بازار

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار نوسانات بازار می باشد. همانطور که مستحضر هستید در ماه های گذشته به دلیل التهابات بازار ارزی ما شاهد رشد نجومی قیمت ها در دی اکتیل فتالات بودیم. موردی که باعث بروز واسطه های بیشتر و در نتیجه افزایش قیمت بیش از پیش شد.

چگونه دی اکتیل فتالات را گران نخریم؟

چگونه دی اکتیل فتالات را گران نخریم؟

اصلی ترین و مهمترین راه برای گران نخریدن روغن دی اکتیل فتالات، خرید آن از تولیدکننده به صورت مستقیم است. وقتی شما خرید خود را از تولیدکننده دی اکتیل فتالات انجام می دهید در واقع با این کار باعث حذف واسطه ها شده اید.
بنابراین در اساسی ترین گام همواره به خرید مستقیم از کارخانه روغن دی اکتیل فتالات یا دی او پی (DOP) پایبند باشید.

چر از شکوه شیمی روغن خود را بخریم؟

چرا از شکوه شیمی روغن خود را بخریم؟

شرکت شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن دی اکتیل فتالات، همواره روغنی با کیفیت را با قیمتی رقابتی عرضه می کند. چرا که چیزی که بیش از سود های آنی مهم است، رضایت مشتری و ممتد بودن همکاری ها است.
شما با خرید از شرکت شکوه شیمی روغنی با کیفیت و درجه یک را با قیمتی رقابی تهیه می کنید. شما همچنین با خرید از ما روغن را بدون واسطه و به صورت مستقیم در درب کارخانه تحویل خواهید گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت دی اکتیل فتالات قیمت!، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.