کانال اطلاع رسانی قیمت روغن DOP

کانال اطلاع رسانی قیمت روغن DOP

امروزه به دلیل نوسانات بازار عرضه روغن DOP شاهد تغییرات قیمت به صورت روزانه هستیم. دلیلی که باعث می شود هر خریدار روغن DOP ای به فکر پیدا کردن یک کانال اطلاع رسانی قیمت روغن DOP بیافتد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اصولا به علت تفاوت قیمت روغن دی او پی متناسب با تناژ خریداری شده ، امکان درج قیمت واحد برای آن وجود ندارد. بنابراین شکوه شیمی، آگاهی از قیمت را منوط به تماس تلفنی کرده است. اگر چه ما در کانال اطلاع رسانی خود ، مرتب موجودی خود را اعلام می کنیم و پس از آن خریدار روغن DOP می تواند در صورت تمایل تماس گرفته و باقی مراحل را طی کند.

برای مشاهده کانال اطلاع رسانی شرکت شکوه شیمی اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید به علت فیلتر بودن شبکه اجتماعی تلگرام ، برای مشاهده کانال تلگرامی ما به فیلتر شکن وصل باشید. اگر این کار برایتان مقدور نبود می توانید با تماس با دفتر فروش درخواست نمایید تا شما را به عضویت کانال در بیاورند.

ویژگی کانال ما

همچنین در کانال تلگرامی ما امکان مشاهده مشخصات و ویژگی های روغن DOP تولیدی شرکت شکوه شیمی برای شما وجود دارد. شما می توانید با مطالعه جدول نتایج آزمایش روغن DOP (دیتا شیت) ، با مشخصات محصول به طور کامل آشنا شده و در صورت تمایل برای دریافت قیمت روغن DOP با دفتر فروش تماس بگیرید.

ما به شما اطمینان می دهیم که محصولی کاملا با کیفیت خریداری خواهید نمود. ما در شرکت شکوه شیمی نیازمشتری خود و همچنین اصل مشتری مداری را در نظر گرفته و متناسب با آن اقدام به تولید یک روغن DOP با کیفیت کرده ایم.

روغن DOP تولیدشده در شرکت شکوه شیمی کاملا شفاف بوده و هیچ گونه بویی ندارد. همچنین درصد خلوص این محصول 99/8 درصد می باشد. این روغن کاملا مناسب برای صنایع مختلف نظیر : چرم مصنوعی ، شیلنگ سازی ، رنگ سازی و … می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش با ما در تماس باشید.