خرید روغن صنعتی DOP برای چرم

خرید روغن صنعتی DOP برای چرم

در این مقاله کوتاه قصد داریم تا به موضوع خرید روغن صنعتی DOP برای چرم بپردازیم. در ادامه سعی خواهیم کرد با ذکر مواردی شما را  نسبت به خرید روغن صنعتی DOP برای چرم بیشتر آگاه کنیم.

در ابتدا باید متذکر شویم که در اینجا منظور از چرم ، چرم مصنوعی است. چرم مصنوعی امروزه به یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین مواد نفتی تبدیل شده است. به دلیل قیمت بالای چرم طبیعی و همچنین برخی محدودیت های این چرم ، سال ها پیش در ایالات متحده برای اولین بار از چرم مصنوعی استفاده شد.

روغن DOP در صنعت چرم مصنوعی نقش نرم کنندگی و شکل دادن به مواد اولیه را دارد. لذا به ظور مستقیم با محصول تولیدی خریدار روغن DOP در تماس است.

در ادامه سعی می کنیم مواردی را بیان کنیم تا شما خریدی مناسب تر را تجربه کنید. ویژگی هایی در روغن DOP وجود دارد که به طور مستقیم در محصول تولیدی تولیدکننده چرم مصنوعی تاثیر دارد.

خرید روغن صنعتی DOP برای چرم

1-رنگ روغن DOP

یکی از مهترین ویژگی هایی که یک روغن DOP باید داشته باشد این است که کاملا شفاف باشد. شفاف نبودن روغن DOP باعث می شود تا محصول نهایی تولید شده نیز رنگی غیر از رنگ مورد انتظار به خود بگیرد. تغییر رنگ چرم مصنوعی تولیدشده باعث کاهش جذابیت و به تبع آن فروش خواهد شد.

2-بوی روغن DOP

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم است بوی روغن DOP است. یک روغن دی او پی درجه یک روغنی است که بی بو باشد. طبیعتا بو دار بودن روغن دی او پی باعث بوی نامطبوع محصول تولیدی خواهد شد و به این ترتیب فروش شما را نیز کاهش خواهد داد.

3-درصد خلوص روغن DOP

درصد خلوص یک روغن دی او پی درجه یک باید عددی نزدیک به 100 باشد. هرچه درصد خلوص کمتر از این مقدار باشد به این منزله است که مواد غیر مرتبط بیشتری در ترکیب روغن وجود دارد. وجود مواد غیر مرتبط در روغن باعث ورود همین مواد به ترکیب محصول شما نیز خواهد شد که کاهش کیفیت آن را در پی خواهد داشت.

با توجه به مواردی که گفته شد شما می توانید اقدام به خرید روغن DOP  مورد نیز خود با کیفیتی عالی کنید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.