فروش روغن دی او پی درجه یک

فروش روغن صنعتی دی او پی برای گرانول سازی

تولیدکنندگان روغن DOP روغن تولیدی خود را به صنایع مختلفی عرضه می کنند. یکی از موارد فروش روغن صنعتی دی او پی برای گرانول سازی است.

در گذشته اشاره شد که از ترکیب گرانول های پی وی سی و روغن DOP  بسیاری از مواد پلاستیکی ساخته می شوند. نکته جالب این جا است که روغن دی او پی در تولید گرانول ها هم کاربرد دارد.

گرانول چیست؟

گرانول ها موادی پلیمری هستند که اغلب به شکل گلوله های کوچک در بازار موجود می باشند. همانطور که مستحضر هستید مواد پلیمری از مشتقات نفتی تهیه می شوند. بنابراین برای رسیدن به این مرحله نیاز به فرآوری دارند.

فروش روغن دی او پی درجه یک

همانطور که در مقالات گذشته به آن اشاره شد ، روغن DOP یک روغن نرم کننده و منعطف کننده است. به طور معمول گرانول ها به صورت خمیر در دستگاه مورد نظر قرار داده می شوند و دستگاه این مواد را به صورت رشته ای خارج می کند. مواد خارج شده توسط کاتر به قطعات مورد انتظار تقسیم می شوند. برای اینکه خمیر گرانول به صورت خمیر در بیاید باید به آن روغن دی او پی افزوده شود. بنابراین روغن DOP در اینجا نقش ایجاد حالت خمیری را دارد.

همانطور که می دانید گرانول ها خود ماده اولیه بسیاری از صنایع هستند. از اینرو می توان به اهمیت بالای روغن DOP در صنعت کشور پی برد. روغن DOP در بین مردم بسیار ناشناخته است. ما سعی کردیم در این سلسله مقالات باعث شناخت بیشتر این روغن باشیم و همچنین اهمیت این روغن در صنعت کشور را به شما نشان دهیم.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش با ما در تماس باشید.