قیمت فروش انواع گرید های روغن صنعتی DOP در ایران

قیمت فروش انواع گرید های روغن صنعتی DOP در ایران

یکی از مواردی که همواره برای خریداران روغن DOP مورد سوال بوده است ، آگاهی از قیمت فروش انواع گرید های روغن صنعتی DOP در ایران است.

ابتدا باید اشاره کنیم که اساسا چرا گرید های متفاوتی برای روغن دی او پی وجود دارد. برای این منظور از ویژگی های روغن DOP  خواهیم گفت و سپس این موضوع را روشن خواهیم کرد.

کیفیت روغن DOP همواره بر اساس سه چیز سنجیده می شود.

1-شفافیت روغن DOP

2-بوی روغن DOP

3-درصد خلوص روغن DOP

قیمت فروش انواع گرید های روغن صنعتی DOP در ایران

همانطور که مستحضر هستید ، مصرف کنندگان روغن DOP نظیر صنایع چرم مصنوعی ، شیلنگ سازی ، کفش ، تولید PVC ، کابل سازی ، اسباب بازی ، رنگ سازی ، فیلتر هوا ، توپ سازی ، نوار دور شیشه و … با توجه به نیاز خود برای تولید محصول با کیفیت همواره نیازمند خرید روغن صنعتی DOP ای هستند که ویژگی های اشاره شده در بالا را داشته باشد. بنابراین گرید های متفاوت از روغن DOP مربوط می شود به روغن هایی که در این ویژگی ها متفاوت هستند.

روغن هایی وجود دارند که ممکن است هر سه ویژگی بالا را به طور همزمان نداشته باشند. ما همواره به تولیدکنندگان روغن DOP توصیه کرده ایم که سعی کنند محصول تولیدی شان هر سه ویژگی را همزمان داشته باشد.

بنابراین شما برای آگاهی از قیمت فروش انواع گرید های روغن صنعتی DOP در ایران باید با تعدادی از تولیدکنندگان روغن DOP تماس گرفته و از قیمت آگاهی بیابید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روغن DOP درجه یک و صادراتی ، دریاف مشاوره و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.

برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.