کاربرد روغن DOP در گرانول و کفی کفش

کاربرد روغن DOP در گرانول و کفی کفش

در نوشته پیشرو می خواهیم به موضوع کاربرد روغن DOP در گرانول و کفی کفش بپردازیم. امیدواریم نوشته پیش رو برای شمام مفید باشد.

یکی از کاربرد های عمده روغن DOP ، کاربرد روغن دی او پی در گرانول و کفی کفش است. کفی کفش نیز به نوعی مرتبط با گرانول است. در ساخت گرانول های PVC و همچنین در کاربرد های آن ، یکی از مواد اساسی روغن DOP است.

روغن DOP به نام نرم کننده نیز شناخته می شود. نامی که در هم تنیده با کاربرد آن است. گرانول های PVC در صنایع و تولیدی های مختلفی کاربرد دارند. صنایعی نظیر تولیدات کفپوش ، درز گیر ، دیوارپوش ، چسب و …

کاربرد روغن DOP در گرانول و کفی کفش

کاربرد DOP

کاربرد روغن DOP در این صنایع به این صورت است که به عنوان مواد اولیه ، در دمای نسبتا بالا با مواد PVC و پلیمری ترکیب می شوند و باعث شکل پذیری آنها می شوند. به این ترتیب  تولیدکنندگان می توانند از آن ماده محصول مورد نظر خود را بسازند.

خریداران روغن دی او پی توجه داشته باشند که هنگام خرید روغن علاوه بر قیمت روغن دی او پی ، کیفیت آن را نیز مورد توجه قرار دهند. چرا که کیفیت پایین روغن دی او پی مستقیما باعث کاهش کیفیت محصول شما می شود و در نتیجه میزان فروش شما افت می کند.

از ویژگی هایی که به کیفیت روغن DOP می توان پی برد می تواند به شفاف بودن ، بی بو بودن و داشتن درصد خلوص بالا اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید روغن DOP از شرکت شکوه شیمی نمایید. روغن DOP در این شرکت کاملا شفاف و بی بو بوده و از درصد خلوصی 99/8 درصدی برخوردار است.

شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.