فروش روغن دی او پی درجه یک در بشکه

فروش روغن دی او پی درجه یک در بشکه

در نوشتار پیشرو می خواهیم به موضوع فروش روغن دی او پی درجه یک با بشکه بپردازیم. موضوعی که به نظر می رسد مورد سوال تعداد کثیری از شما عزیزان باشد.

فروش روغن دی او پی به دو صورت انجام می گیرد. یک به صورت فله و دو به صورت بشکه

فله

فروش روغن دی او پی به صورت فله اغلب برای خریداران روغن DOP ای است که قصد خرید با تناژ بالا دارند. برخی تولیدکنندگان با توجه به مصرف بالای خود ، روغن DOP را از تناژ های 5 تن به بالا تهیه می کنند. این گونه مصرف کنندگان روغن DOP اغلب خود دارای مخازنی در کارخانه خود هستند که روغن خریداری شده را در آن دپو می کنند.

بشکه

برخی دیگر از خریداران روغن DOP وجود دارند که با توجه به وسعت و همچنین نوع صنعت خود نیاز به خرید روغن DOP به صورت بشکه دارند. مقدار کم سفارش آنها سبب می شود تا روغن خود را به صورت بشکه ای دریافت کنند. این امر سبب می شود که ابتدا هزینه های بابت خرید مخزن برای دپو پرداخت نکنند و همچنین هزینه حمل تربلر های تانکر دار را پرداخت نکنند.

فروش روغن دی او پی درجه یک در بشکه

قیمت روغن دی او پی نیز به دو صورت تعیین می شود. برخی از تولیدکنندگان قیمت بشکه را در قیمت روغن سرشکن کرده و قیمت روغن دی او پی با بشکه را اعلام می کنند و برخی دیگر نیز قیمت بشکه را جدا دریافت کرده و قیمت روغن را مطابق فروش فله اعلام می کنند.

در مورد درجه یک بودن روغن دی او پی نیز باید اشاره شود که یک روغن دی او پی درجه یک باید سه ویژگی عمده داشته باشد.

  • کاملا شفاف باشد
  • بی بو باشد
  • درصد خلوص بالا داشته باشد

با مطالبی که پیرامون فروش روغن دی او پی درجه یک در بشکه گفته شد و با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانید بین روغن دی او پی درجه یک و معمولی تمایز قائل شوید. شما عزیزان می توانید برای تامین نیاز خود در زمینه خرید روغن دی او پی با شکوه شیمی در ارتباط باشید. شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن DOP درجه یک و صادراتی است و متناسب با نیاز شما می تواند روغن را با بسته بندی مد نظر شما ارسال نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.