فروشندگان روغن DOP (دی او پی)

فروشندگان روغن DOP (دی او پی)

در این نوشته قصد داریم تا به موضوع فروشندگان روغن DOP (دی او پی) بپردازیم. دغدغه اصلی هر خریدار روغن DOP ای، خرید از یک فروشنده معتبر است. ما در این نوشته سعی داریم اندکی درباره انواع فروشندگان روغن دی او پی و همچنین ویژگی های تولیدکننده مورد اعتماد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فروشندگان روغن DOP (دی او پی)

انواع فروشندگان روغن DOP

 

فروشندگان جزء روغن DOP

یکی از انواع فروشندگان روغن دی او پی ، فروشندگان جزء هستند. فروشندگان جزء آن دسته از فروشندگانی هستند که تناژ فروش آنها زیر 2 تن است.
 اغلب این نوع فروشندگان را واسطه ها تشکیل می دهند. البته این بدان معنا نیست که الزاما فروشنده ای که تناژ پایین میفروشد واسطه است و خود تولیدکننده نیست.
 برخی از تولیدکنندگان نیز اقدام به فروش جزئی روغن به صورت مستقیم می کنند. شرکت شکوه شیمی نیز در حد امکان از اینگونه خدمت رسانی دریغ نخواهد کرد .
در ادامه به این موضوع که چگونه واسطه بودن یا نبودن را تشخیص دهیم نیز خواهیم پرداخت. ولی آنچه که تا حدودی قطعی است این است که غالب این فروشندگان واسطه ها هستند.

فروشندگان عمده روغن DOP

یکی دیگر از انواع فروشندگان روغن دی او پی را فروشندگان عمده تشکیل می دهند. عمده این فروشندگان خود تولیدکننده هستند و به دلیل تناژ بالای تولید همواره اقدام به فروش عمده ای روغن خود می کنند.
 اما باز هم این بدان معنی نیست که همه این فروشندگان تولیدکننده هستند. بلکه در بین این فروشندگان نیز واسطه ها وجود دارند.

انواع فروشندگان روغن DOP

آیا خرید از واسطه ها مشکلی به وجود می آورد؟

پاسخ این سوال بستگی به شناخت شما از آن فروشنده دارد. اگر اعتماد شما به آن فروشنده در سطح قابل قبولی است که خیر.
 اما برای کسانی که فروشندگان را نمیشناسند امکان متضرر شدن وجود دارد. چراکه شما وقتی از واسطه خرید می کنید آگاهی ای نسبت به کیفیت روغن او ندارید و همچنین هزینه بیشتری را نیز باید بابت خرید روغن بپردازید.
ولی وقتی شما روغن خود را از یک تولیدکننده خریداری می کنید، می توانید از او مشخصات آزمایشگاهی روغن را درخواست کرده و از کیفیت روغن مطمئن شوید. همچنین تولیدکننده به دلیل شخصیت حقوقی ای که دارد نمی تواند روغن را با قیمت بالا به فروش برساند.
همچنین در مواردی که اختلاف بین خریدار و فروشنده پیش بیاید، این امر از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است. اما زمانی که خرید را از واسطه ها انجام می دهید این امکان برای شما وجود ندارد.

واسطه ها یا تولیدکنندگان؟

چگونه فروشنده روغن DOP مورد اطمینان پیدا کنیم؟

راه های زیادی برای پیدا کردن فروشندگان روغن دی او پی وجود دارد. مانند استفاده از موتور جست و جوگر گوگل ، جست و جو در سایت هایی که فروشندگان در آنها آگهی میگذارند. مانند سایت ایران تجارت ، نیاز روز ، ایستگاه و … .
در این بین شما به دنبال این هستید که یک تولیدکننده مورد اطمینان پیدا کنید. اولین و مهمترین چیز این است که تولیدکننده روغن DOP باید دارای شرکت ثبت شده ای باشد که شما با استعلام بتوانید از وجود آن اطمینان حاصل فرمایید. از دیگر موارد می توان به داشتن سایت معتبر و همچنین داشتن بخش ارتباط با مای معتبر در این سایت ها اشاره کرد.

اینها مواردی است که می توان بر اساس آن تا حدودی فروشندگان روغن DOP (دی او پی) معتبر را شناسایی کرد. همواره توجه داشته باشید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. چراکه هم از کیفیت روغن اطمینان حاصل می کنید و هم هزینه ی اضافی ای به دلیل وجود واسطه پرداخت نمی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ارتباط با شرکت شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن DOP با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.