فروش روغن دی او پی استاندارد

فروش روغن دی او پی استاندارد

فروش روغن دی او پی استاندارد

در این نوشته کوتاه قصد داریم به موضوع فروش روغن دی او پی استاندارد بپردازیم. اصولا یکی از دغدغه های اصلی خریداران روغن دی او پی خرید روغنی استاندارد است.
 ما در این نوشتار به بررسی استاندارد بودن روغن دی او پی از لحاظ کیفی می پردازیم. چرا که بسیاری از خریداران روغن دی او پی ویژگی های ظاهری و کیفی برایشان مهم تر است.
بنابراین نیاز است تا ما ملاک های ساده تری را برای انتخاب روغن دی او پی عنوان کنیم.

ویژگی های یک روغن دی او پی استاندارد

 

یک روغن دی او پی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

  • شفاف باشد

یکی از ویژگی های اصلی یک روغن دی او پی (DOP) استاندارد، شفاف بودن آن است. شفافیت روغن دی او پی به منزله حفظ ظاهر پیش بینی شده برای محصول خریدار روغن دی او پی است.
به طوری که اگر روغن شفاف نباشد، محصول تولیدی خریدار با افت کیفیت ظاهری رو به رو می شود و در نتیجه فروش اون نیز با کاهش همراه خواهد شد.

  • بی بو باشد

    بوی روغن دی او پی نیز یکی از ویژگی هایی است که که بسیار در فروش خریدار روغن تاثیر گذار است.
    بدیهی است هنگامی که مشتری با محصولی بودار رو به رو شود از خرید آن منصرف شده و در نتیجه تولیدکننده ای که روغن دی او پی خریداری کرده متضرر خواهد شد.

  • درصد خلوص بالا داشته باشد

    همانطور که می دانید درصد خلوص پایین به منزله ورود مواد غیر مرتبط به ترکیب ماده ی تولیدی است. وجود ناخالصی در ترکیبات روغن سبب می شود تا محصول نهایی خریدار روغن دی او پی با افت کیفیت رو به رو شود.
    این افت کیفیت نیز باعث افت فروش خواهد شد.

شکوه شیمی

 

آیا روغن تولیدی شرکت شکوه شیمی استاندارد است؟

 

با توجه به سیاست های کلی شرکت شکوه شیمی مبنی بر تولید فروش روغن دی او پی استاندارد و با کیفیت، این شرکت همواره اقدام به تولید روغنی کاملا شفاف، بی بو و دارای درصد خلوص بالا کرده است. درصد خلوص روغن شرکت شکوه شیمی 99/8 درصد می باشد.
اهتمام شرکت به تولید روغن با کیفیت و درجه یک سبب شده است که ما اکنون قادر به رقابت با محصولات مشابه خارجی باشیم. به طوری که شرکت مفتخر به به صادرات این محصول به کشور های مختلف می باشد.

شما عزیزان می توانید برای اطمینان کامل از کیفیت محصول تولیدی شرکت شکوه شیمی، با تماس با واحد فروش، اقدام به دریافت دیتا شیت کرده و پس از بررسی اقدام به خرید نمایید.
همچنین شما می توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.