روغن دی او پی ایرانی

تولید روغن صنعتی دی او پی ایرانی

در این مقاله می خواهیم به مقوله تولید روغن صنعتی دی او پی ایرانی و همچنین تفاوتش با روغن دی او پی وارداتی بپردازیم.

امروزه در بازار عرضه روغن DOP اغلب با دو گونه روغن مواجه می شویم. روغن دی او پی ایرانی و روغن دی او پی کره ای یا وارداتی.

با توجه به کیفیت مناسب روغن وارداتی و همچنین کیفیت پایین روغن تولیدی برخی تولیدکنندگان ، می توان پیشاپیش روی آوردن خریداران به خرید روغن دی او پی وارداتی پیش بینی کرد.

روغن دی او پی ایرانی
 روغن دی او پی ایرانی یا خارجی؟

بدیهی است که قیمت روغن وارداتی از قیمت روغن DOP ایرانی بالاتر است.اما چه چیزی خریداران را مجاب به خرید روغن دی او پی وارداتی می کند؟

برای خریدار روغن DOP به عنوان تولیدکننده در درجه اول کیفیت محصول تولیدی خود اهمیت دارد. چرا که کیفیت محصولات به منزله تضمین بازگشت سرمایه و همچنین رونق تولید آنها خواهد بود.

 بنابراین بدیهی است اگر روغن DOP ایرانی از کیفیت مناسب برخوردار باشد مصرف کننده نیز به خرید روغن تولید داخل راغب خواهد شد.

اما برخی تولیدکنندگان داخل برای کسب سود بیشتر از فروش خود ، در تهیه مواد اولیه مرغوب کوتاهی می کنند که باعث کاهش کیفیت محصول آن ها می شود.

شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن صنعتی DOP همواره رسالت خود را بر تولید محصول مرغوب و با کیفیت قرار داده است.این امر مصرف کنندگان داخلی ای که از روغن ما استفاده کرده اند را مجاب به خرید روغن ایرانی کرده است.

در تولید روغن DOP دو ماده اولیه نقش اساسی و تعیین کننده دارند. دی اتیل هگزانول و آنیدرید فتالیک است.تهیه نوع مرغوب این مواد باعث رشد چشم گیر کیفیت روغن DOP می شود.

شکوه شیمی با تهیه مواد اولیه درجه یک همواره تولید روغن صنعتی دی او پی ایرانی با کیفیت کاملا شفاف بی بو و با درصد خلوص 99/8 را سرلوحه خود قرار داده است.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تهیه روغن DOP درجه یک و صادراتی ما با ما در تماس باشید.