فروشندگان روغن صنعتی دی او پی در ایران

فروشندگان روغن صنعتی دی او پی در ایران

در این نوشته کوتاه قصد داریم تا به موضوع فروشندگان روغن صنعتی دی او پی در ایران بپردازیم. موضوعی که به نظر می رسد هر خریدار روغن DOP ای در پی آگاهی از آن باشد.

روغن DOP یکی از انواع روغن های صنعتی به شمار می رود. این روغن کاربرد نرم کنندگی و شکل دادن به مواد PVC و پلیمری را دارا می باشد. تعداد کم تولیدکنندگان روغن DOP در کشور سبب شده است تا آگاهی از فروشندگان روغن صنعتی دی او پی در ایران مورد اهمیت واقع شود.

خریداران روغن دی او پی همواره پی آن هستند تا روغن مورد نظر خورد را از شهر خود تهیه کنند. چرا که هزینه های حمل و بارگیری برای آن به حداقل می رسد. اما تولیدکنندگان روغن دی او پی در هر استان وجود ندارند. استان های انگشت شماری هستند که تولیدکننده روغن دی او پی در خود جای داده اند.

فروشندگان روغن صنعتی دی او پی در ایران

قطب تولید روغن DOP

در بین استان هایی که تولیدکننده DOP در خود جای داده اند ، تنها استان قم است که تعداد بالایی از تولیدکنندگان را در خود جای داده است. از اینرو استان قم همواره به عنوان قطب تولید روغن DOP در کشور به شمار رفته است. به دلیل موقعیت مناسب و استراتژیک استان قم در کشور ، هزینه های حمل نیز برای خریداران حالتی بهینه را به خود می گیرد.

وجود تولیدکنندگان ممتاز و درجه یک در استان قم سبب شده است که روزانه صد ها تن روغن DOP مورد نیاز کشور از طریق این استان تامین شود.

شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن صنعتی DOP و یکی از تولیدکنندگان نمونه استان قم آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.