قیمت روغن دی او پی ایرانی

قیمت روغن دی او پی ایرانی

در نوشتار پیش رو می خواهیم به قیمت روغن دی او پی ایرانی بپردازیم. اینجا این سوال مطرح می شود که آیا قیمت روغن دی او پی خارجی با ایرانی فرق می کند؟

بله قیمت روغن DOP داخلی و خارجی با هم تفاوت دارند. از نظر ما  روغن وارداتی به دو دلیل قیمتی بالاتر از روغن DOP ایرانی دارد.

1-کیفیت

روغن های دی او پی خارجی و وارداتی اغلب از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این روغن ها دارای ویژگی  شفافیت بالا و بی بویی هستند. برای اغلب تولیدکنندگان شفافیت و بی بو بودن روغن صنعتی DOP از اهمیت زیادی برخوردار است.

 بنابراین همواره شاهد اقبال مصرف کنندگان روغن دی او پی به سوی استفاده از روغن های وارداتی بوده ایم.

بدیهی است که با اهتمام تولیدکنندگان روغن صنعتی DOP داخلی به تولید روغن با کیفیت تر ، شاهد خرید مصرف کنندگان روغن DOP از تولیدکنندگان داخل خواهیم بود. مسئله ای که ما بار ها به همکاران خود توصیه کرده ایم و سیاست خود را نیز بر تولید اینگونه روغن قرار داده ایم.

قیمت روغن دی او پی ایرانی

2- تعرفه های واردات

طبیعی است وقتی محصولی واردات می شود با اعمال تعرفه ها قیمتی بالاتر از قیمت محصول تولید داخل پیدا کند(خلاف این نیز ثابت شده است! ).

 روغن DOP خارجی یا وارداتی نیز از این قضیه مثتثنی نبوده و با اعمال تعرفه ها قیمتی بالاتر از روغن تولید داخل پیدا کرده است. مخصوصا به دلیل وجود التهابات در بازار عرضه و تقاضا وجود و اعمال تعرفه امری بدیهی به نظر می رسد.

نکته مهمی که تولید کنندگان ایرانی روغن DOP باید به آن توجه کنند اقبال خریداران روغن DOP به خرید روغن DOP خارجی در عین بالا بودن قیمت آن است.

 این موضوع تنها یک خبر را به شما مخابره می کند. اولویت مصرف کنندگان روغن دی او پی ، کیفیت روغن است. همان موضوعی که ما بار ها به آن اشاره کردیم.

بیاید با اهتمام بیشتر به تولید روغن با کیفیت تر، باعث رونق بازار داخلی عرضه و تقاضا روغن DOP و همچنین افزایش اعتماد مصرف کنندگان به تولید داخل شویم.

شکوه شیمی به عنوان تولید کننده تخصصی روغن صنعتی DOP درجه یک و صادراتی همواره سیاست خود را بر تولید روغن دی او پی کاملا شفاف ، بی بو و با درصد خلوص بالا ، استوار کرده است و از شما عزیزان تقاضا دارد تا با یک بار اعتماد به ما ، تجریه لذت بخش حمایت از تولید با کیفیت داخل را تجریه کنید.

شما عزیزان همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.