Dop صادراتی

قیمت روغن DOP صادراتی

در گذشته به بحث ممنوعیت صادرات روغن DOP و همچنین قیمت روغن DOP صادراتی اشاره ی مختصری کردیم. همانطور که مستحضر هستید وجود نوسانات بازار عرضه روغن دی او پی و همچنین افزایش بی رویه قیمت ها سبب شد تا وزارت صمت (صنعت معدن تجارت) طی بخشنامه ای صادرات روغن DOP را ممنوع اعلام کند.

Dop صادراتی
رفع ممنوعیت صادرات؟

اما با توجه به گفته دبیر ستاد تنظیم بازار مبنی بر ملغی شدن ممنوعیت صادرات کالاها به نظر می رسد ممنوعیت صادرات روغن DOP نیز برداشته شود. طبق اعلام دبیر ستاد تنظیم بازار از این پس دیگر ممنوعیت صادرات وجود نخواهد داشت و کنترل قیمت در بازار داخلی با اعمال تعرفه بر محصولات صادراتی انجام خواهد پذیرفت. روشی که بارها توسط صادرکنندگان پیشنهاد شده و از سوی سازمان تنظیم بازار پذیرفته نشده بود.

قیمت روغن دی او پی صادراتی

حالا این سوال مطرح خواهد شد که قیمت روغن DOP صادراتی چگونه تعیین خواهد شد و میزان تفاوت آن با بازار داخلی چقدر خواهد بود.

پیش بینی می شود با توجه به کیفیت بالای مورد نیاز برای صادرات روغن دی او پی و همچنین تعرفه های  وضع شده قیمت روغن DOP صادراتی قیمتی بالا بسته شود.

شکوه شیمی امیدوار است در وهله اول ممنوعیت صادرات برداشته شود. چراکه صادرات باعث رونق تولید و همچنین سرپا ماندن تولیدکننده ها خواهد شد.اما تولیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که امکان صادرات ، از طریق افزایش قیمت روغن DOP ، باعث ضربه خوردن به مصرف کنندگان داخل نشود.

امید است با مدیریت درست مسئولین و همچنین همکاری تولیدکنندگان روغن DOP شاهد رشد روزافزون صادرات باشیم. همچنین امید است این تصمیمات باعث افزایش قیمت روغن DOP در داخل و به تبع آن افزایش مشکلات مصرف کننده داخلی روغن DOP نشود.

شکوه شیمی آماده همکاری

شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده و صادرکننده تخصصی روغن صنعتی DOP با کیفیت و درجه یک آمادگی خود را برای همکاری با شما عزیزان چه در مقوله صادرات و چه در مقوله تامین نیاز داخل، اعلام می دارد.

لازم است یادآور شویم روغن دی او پی در این واحد صنعتی کاملا شفاف بدون بو و همچنین با درصد خلوص 99/8 درصد تولید می شود.

شما می توانید با خیالی آسوده با ما تماس گرفته و روغن مورد نیاز خود را سفارش دهید.