روغن صنعتی DOP نرم کننده

خرید روغن صنعتی DOP نرم کننده

هنگام خرید روغن صنعتی DOP نرم کننده همواره چند فاکتور را مورد توجه قرار دهید. ما در این نوشتار به اختصار یک سری ویژگی ها خواهیم گفت تا شما راحت تر روغن DOP با کیفیت و درجه یک مورد نظر خود را تهیه کنید.

از نظر ما یک روغن صنعتی دی او پی باید چند ویژگی داشته باشد تا بتوان صفت با کیفیت را به آن اطلاق کرد.

روغن صنعتی DOP نرم کننده
  • روغن DOP شفاف

یک روغن دی او پی مرغوب روغنی است که رنگ آن کاملا شفاف باشد. رنگ روغن DOP تاثر مستقیمی بر رنگ محصول تولید شده مصرف کننده روغن DOP خواهد داشت. لذا ما به شما خریداران روغن DOP توصیه می کنیم حد الامکان از خرید روغن ها غیر شفاف که رنگ آنها به زردی میگراید ، اجتناب کنید.

  • بوی روغن دی او پی

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد بوی روغن DOP است. بو روغن دی او پی نیز رابطه مستقیم با بوی محصول تولیدی دارد. از آنجایی که بوی یک محصول نقش عمده در انتخاب آن دارد ما به شما توصیه می کنیم  روغن های DOP ای تهیه کنید که فاقد بو باشند.

  • درصد خلوص روغن DOP

درصد خلوص روغن دی او پی یکی از موارد مهمی است که شاید هر کسی به آن توجه نکند. درصد خلوص پایین یک روغن DOP باعث می شود یک سری مواد غیر مرتبط با مواد اولیه محصول شما ترکیب شده و از کیفیت آن بکاهد. لذا شکوه شیمی به شما توصیه می کند تا از روغن DOP با درصد خلوص بالا استفاده کنید.

بنابراین از دیدگاه شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن DOP ، شما برای خرید خرید روغن صنعتی DOP نرم کننده لازم است تا موارد ذکر شده در بالا را به یاد داشته باشید.

روغن DOP تولیدی در گروه صنعتی شکوه شیمی ، روغنی کاملا شفاف بدون بو و همچنین با درصد خلوص 99/8 درصدی می باشد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید.