قیمت روغن دی او پی مرغوب

قیمت روغن دی او پی مرغوب

ما در این نوشتار سعی داریم تا به موضوع قیمت روغن دی او پی مرغوب بپردازیم. در ابتدا سعی داریم تعریفی از مرغوبیت روغن DOP بیان کنیم و سپس به مقوله قیمت بپردازیم.

روغن دی او پی مرغوب روغن دی او پی ای است که سه ویژگی عمده ولی اساسی زیر را داشته باشد.

قیمت روغن دی او پی مرغوب
  • روغن دی او بدون بو

یکی از ویژگی های اصلی که یک روغن دی او پی باید داشته باشد بدون بو بودن آن است. به طور نمونه شما محصول تولیدی یک تولیدکننده چرم مصنوعی را در نظر بگیرید.

 همانطور که می توانید تصور کنید ، بو دار بودن روغن دی او پی سبب می شود تا چرم مصنوعی تولیدی نیز بو به خود بگیرد. این بو باعث می شود تا خریدار کمتر راغب به خرید این محصول باشد

لذا همانطور که متوجه شدید بی بو روغن DOP یک ویژگی مهم در تعیین مرغوبیت آن است.

  • روغن دی او پی کاملا شفاف

یکی دیگر از ویژگی های اساسی ای که یک روغن دی او پی باید دارا باشد شفاف بودن است. هر چه روغن DOP شفاف تر باشد شفافیت محصول تولیدی خریدار روغن DOP نیز بالا می رود. از آنجایی که ظاهر محصول عامل تعیین کننده در جذب مشتری است ما به شما پیشنهاد می کنیم روغن دی او پی کاملا شفاف تهیه کنید تا محصولی زیبا تر داشته باشید.

  • درصد خلوص روغن دی او پی

یکی دیگر از عوامل درصد خلوص است. درصد خلوص بالای روغن دی او پی باعث می شود مواد غیر مرتبط با مواد اولیه محصول شما ترکیب نشود و در نتیجه شما محصولی خالص تر و با کیفیت تر داشته باشید.

گروه صنعتی شکوه شیمی پیشرو در عرصه تولید روغن دی او پی کاملا شفاف ، بدون بو ، و با درصد خلوص بالا (99/8 درصد)آمادگی خود را برای تهیه روغن مورد نیاز شما اعلام میدارد.

شما عزیزان می توانید  برای دریافت قیمت روغن دی او پی مرغوب ، دریافت مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در تماس و یا به عضویت کانال تلگرامی ما در بیاید باشید.