قیمت دی اکتیل فتالات درجه یک

قیمت دی اکتیل فتالات درجه یک

در این نوشته قصد داریم تا به موضوع قیمت دی اکتیل فتالات درجه یک بپردازیم. در ابتدا درباره چیستی و کاربرد دی اکتیل فتالات و در ادامه از ویژگی های آن که باعث می شود آن را درجه یک خواند ، خواهیم گفت.

دی اکتیل فتالات همانطور که از نامش مشخص است از دو ماده اصلی تشکیل شده است. یکی دی اتیل هگزانول و دیگری آنیدرید فتالیک است. ترکیب این دو ماده در دمای بالا و در سانتریفیوژ های مخصوص روغن دی اکتیل فتالات یا به اختصار روغن دی او پی (DOP) را در پی خواهد داشت.

کاربرد دی اکتیل فتالات

اگر بخواهیم به طور ساده بگوییم ، دی اکتیل فتالات نقشی نرم کننده و شکل دهنده به مواد پلیمری و پی وی سی(PVC) را ایفا می کند. به این صورت که با ماده مورد نظر به عنوان مواد اولیه ترکیب می شود و شکل پذیری مورد انتظار را به آن می دهد.

 دی اکتیل فتالات کاربرد های فراوانی در صنعت دارد. کاربرد های نظیر کاربرد در صنایع چرم مصنوعی گالینگور ،کفش ، رنگسازی ، شیلنگ سازی ، اسباب بازی ، کابل سازی ، گرانول سازی ، فیلتر هوا ، توپ سازی ، نوار دور شیشه و…  . این کاربرد گسترده سبب شده است تا موضوع قیمت روغن دی اکتیل فتالات به پرسشی فراگیر بین صنایع تبدیل شود.

قیمت دی اکتیل فتالات درجه یک

کیفیت روغن دی اکتیل فتالات

کیفیت یک روغن دی اکتیل فتالات را می توان با سه شاخص اندازه گیری کرد . البته با آزمایشات نیز می توان به این مهم دست یافت . ولی ما قصد داریم تا به صورت ساده این موضوع را بررسی کنیم تا افراد بیشتری بتوانند یک روغن دی او پی مرغوب را تشخیص دهند.

1-رنگ روغن دی اکتیل فتالات

یکی از مواردی که شما هنگام خرید باید توجه داشته باشید این است که روغن دی اکتیل فتالات خریداری شده توسط شما کاملا شفاف باشد و رنگ آن به زردی متمایل نشود. چراکه رنگ روغن دی اکتیل فتالات مستقیما در رنگ محصول تولیدی شما تاثیرگذار خواهد بود.

2-بوی روغن دی اکتیل فتالات

مورد دیگر که شما عزیزان باید به آن توجه داشته باشید بوی روغن دی اکتیل فتالات است. روغن دی اکتیل فتالات یا دی او پی (DOP) باید بی بو باشد تا محصول شما بوی غیر مرتبط و نامطبوع به خود نگیرد.

3-درصد خلوص روغن دی اکتیل فتالات

توجه داشته باشید روغن دی اکتیل فتالاتی که تهیه می کنید درصد خلوص بالایی داشته باشد. این عدد باید بسیار به 100 نزدیک باشد تا بتوان نام روغن دی اکتیل فتالات درجه یک بر آن نهاد.

این ها همه مواردی بودند که می تواند به شما در هنگام خرید روغن دی اکتیل فتالات درجه یک صادراتی کمک کند. توجه داشته باشید همواره به جای جست و جوی قیمت روغن دی اکتیل فتالات به دنبال قیمت روغن دی اکتیل فتالات درجه یک باشید. چرا که کیفیت روغن دی اکتیل فتالات شرط لازم برای فروش مناسب محصول شما خواهد بود.

شما عزیزان خریدار روغن دی اکتیل فتالات می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین تهیه روغن دی اکتیل فتالات درجه یک و صادراتی با شکوه شیمی تولید کننده تخصصی دی اکتیل فتالات صادراتی در تماس باشید.