کاربرد روغن DOP در ساخت چسب

کاربرد روغن DOP در ساخت چسب

در این گفتار اندکی در مورد چسب و کاربرد روغن DOP در ساخت چسب خواهیم پرداخت. در صورتی که به این موضوع علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

مقدمه :

در زمان های بسیار دور از مواد مختلفی جهت چسباندن اشیاء به هم استفاده می شد.این مواد بسته به زمان های مختلف و کاربرد های چسب در آن زمان ها متفاوت هستند.

کاربرد روغن DOP در ساخت چسب

شاید بتوان نخستین ماده ای که انسان به عنوان چسب از آن استفاده کرد را خون نامید. اما با گذشت زمان از مواد مختلفی به عنوان چسب استفاده شد. موادی نظیر مواد قندی ، شیره برخی گیاهان ، صمغ ها و همچنین مواد نشاسته ای ، عسل ، موم و …

اما با گذشت زمان و کشف نفت، تحول عظیمی در صنعت تولید چسب اتفاق افتاد. با روی کار آمدن مشتقات نفتی گروه چسب ها دارای گستره وسیع تری شد.

یکی از کاربرد های روغن DOP حلال بودن آن در صنایع چسب سازی است.امروزه ترکیبات گسترده ای برای ساخت چسب وجود دارد.موادی مانند رزین ، کازئین ،  پودر براکس ، پودر کامفر ، سود سوز آور و …

یکی از موادی که در تولید چسب استفاده می شود روغن  DOP است. کاربرد روغن DOP در ساخت چسب کاربردی وسیع است.

شما عزیزان تولیدکننده چسب می توانید برای تهیه روغن DOP با کیفیت و مطلوب خود با گروه صنعتی شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن DOP در تماس باشید.

گروه تولیدی ما همواره سیاست خود را بر تولید روغن DOP کاملا شفاف بدون بو با درصد خلوص بالا قرار داده است.

همچنین به دلیل عرضه بدون واسطه روغن دی او پی در این واحد تولیدی، قیمت روغن DOP قیمتی رقابتی بوده و شما می توانید کیفیت را گران نخرید.

برای دریافت مشاوره ، شروع همکاری و اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید.