کاربرد دی اکتیل فتالات در چرم

کاربرد دی اکتیل فتالات در چرم

در نوشته پیش رو قصد داریم تا به موضوع کاربرد دی اکتیل فتالات در چرم بپردازیم. کاربرد دی اکتیل فتالات در چرم یکی از کاربرد های عمده دی اکتیل فتالات می باشد.

در ابتدا لازم است تا یادآور شویم که در اینجا منظور از چرم ، چرم مصنوعی است. چرا که چرم مصنوعی به دلیل ترکیبات خاص خود نیاز به نرم کننده صنعتی دارد. اما چرم طبیعی به نرم کننده های صنعتی نیاز ندارد. بنابراین توجه داشته باشید وقتی صحبت از چرم می شود منظور همان چرم مصنوعی است.

امروزه به دلیل رشد روز افزون استفاده از محصولاتی چرمی و هزینه های بالای تهیه چرم طبیعی ، یکی از گزینه های در دسترس ، استفاده از محصولات چرم مصنوعی است. به همین دلیل مصرف چرم مصنوعی نیز افزایش یافته است. موضوعی که افزایش مصرف روغن DOP یا دی اکتیل فتالات را به دنبال داشته است.

کاربرد دی اکتیل فتالات در چرم

کیفیت روغن دی اکتیل فتالات

از آنجایی که روغن دی اکتیل فتالات یکی از مواد اصلی در ترکیب چرم مصنوعی است ، لذا در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است. لذا اگر روغن دی اکتیل فتالات درجه یک و با کیفیت نباشد ، محصول با افت کیفیت مواجه می شود. بنابراین ما به شما تولیدکننده چرم مصنوعی توصیه  می کنیم تا روغن دی اکتیل فتالات درجه یک تهیه کنید.

توجه داشته باشید هنگامی که در حال مقایسه قیمت دی اکتیل فتالات تولیدکنندگان با یکدیگر هستید ، از کیفیت آن غافل نشوید. کیفیت یک روغن دی اکتیل فتالات مرغوب را می توان به صورت کلی بر اساس سه عامل بررسی کرد. بو ، رنگ و درصد خلوص. یک روغن DOP مرغوب باید کاملا شفاف ، و بدون بو باشد. همچنین درصد خلوص آن نیز باید نزدیک به 100 باشد.

شما عزیزان اگر قصد خریدی مطمئن و با کیفیت را دارید می توانید با شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی و نمونه روغن DOP در تماس باشید. ما با افتخار همواره بنیان تولید خود را بر تولیدی با کیفیت قرار داده ایم. همجنان که سعی در عرضه روغن دی اکتیل فتالات با قیمت منصافه داشته ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.