نمایندگی فروش روغن صنعتی DOP در ایران

نمایندگی فروش روغن صنعتی DOP در ایران

ما در این گفتار به موضوع ” نمایندگی فروش روغن صنعتی DOP در ایران” خواهیم پرداخت. نمایندگی روغن DOP را می توان تحت دو عنوان بررسی کرد.

1-نمایندگی تولیدکنندگان روغن DOP خارجی

یکی از روغن های دی او پی موجود در بازار کشور روغن های دی او پی خارجی هستند. روغن هایی نظیر روغن دی او پی اکیانگ و روغن دی او پی LG . چیزی که شاید برخی از فروشندگان مدعی آن هستند نمایندگی واردات روغن دی او پی خارجی است. تا جایی که ما اطلاع داریم هیچ شرکت خارجی ای در ایران در زمینه عرضه روغن DOP نمایندگی ندارد.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که در خرید خود این مورد را مد نظر قرار دهید

نمایندگی فروش روغن صنعتی DOP در ایران

2- نمایندگی تولیدکنندگان روغن DOP داخلی

اما بحث نمایندگی تولیدکنندگان داخلی . در داخل کشور عزیزمان ایران تولیدکنندگان روغن DOP تعداد کمی ندارند. از آنجایی که اغلب تولید کنندگان روغن DOP همزمان با تولید قادر به بازار یابی در زمینه فروش نیستند ، نیاز به یک واحد فروش و بازار یابی در آن ها حس می شود.

شکوه شیمی به عنوان تولید کننده تخصصی روغن صنعتی DOP خود با دارا بودن دفتر فروش و بازاریابی در این زمنیه فعالیت می کند. به لطف خداوند و همراهی شما عزیزان شکوه شیمی اقدام به تاسیس واحد فروشی جدید و جامع با عنوان “شرکت شکوه گستر صنعت شیمی ایرانیان” اقدام کرده است که بتواند در آن علاوه بر عرضه روغن DOP  خود نمایندگی فروش روغن DOP سایر تولیدکندگان نمونه که مشکل بازاریابی و فروش دارند را نیز بر عهده بگیرد.

شما تولیدکنندگان محترم که برای فروش روغن DOP مرغوب خود نیاز به بازاریابی دارید می توانید با ما در تماس باشید تا به یاری خداوند شکل گیری این همکاری ها موجب گسترش و رونق بازار روغن DOP شود. شرکت شکوه گستر صنعت شیمی ایرانیان آمادگی خود را جهت نمایندگی فروش روغن صنعتی DOP در ایران اعلام می دارد.

مجددا متذکر می شود که شرکت شکوه گستر صنعت شیمی ایرانیان(شکوه شیمی) تنها قادر به همکاری با تولدکنندگانی است که روغن DOP تولیدی آنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.