فروش ویژه روغن DOP

فروش ویژه روغن DOP

خرید روغن DOP با کیفیت با قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه های خریداران روغن DOP بوده است. شرکت شکوه شیمی به پاس اعتماد و حمایت شما عزیزان، محصول خود را در فروش ویژه عرضه خواهد کرد. در این بازه یک هفته ای می توانید روغن دی او پی مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت صادراتی تهیه کنید.

فروش ویژه روغن DOP

فروش ویژه روغن DOP

در مدت اعلام شده جهت فروش ویژه روغن دی او پی شرکت شکوه شیمی (یک هفته)، شما عزیزان می توانید با تماس با شرکت روغن مورد نیاز خود را با قیمت فروش ویژه دریافت کنید.
همچنین اگر نیاز به دریافت قیمت روغن دارید می توانید با تماس با واحد فروش از قیمت مطلع شوید. توجه داشته باشید تناژ به فروش رسیده در فروش ویژه تناژ محدود به تولید هفته جاری بوده و برای بهره مندی از این تخفیف هر چه زودتر اقدام به خرید خود نمایید.

دیتاشیت روغن DOP

کیفت روغن به فروش رسیده چگونه است؟

قابل ذکر است که کیفیت روغن به فروش رسیده در فروش ویژه هیچ تفاوتی با کیفیت روغن در فروش عادی ندارد. کیفیت روغن شرکت شکوه شیمی همواره مورد تمجید مصرف کنندگان روغن دی او پی بوده است.
شما عزیزانی که سابقه همکاری با ما را نداشته اید می توانید با تماس با واحد فروش از آنها درخواست نمایید تا دیتاشیت(DATA SHEET) روغن را در اخیتار شما قرار دهند. همچنین می توانید از طریق این لینک، دیتا شیت را در سایت مشاهده کنید.

روغن تولید شده در شرکت شکوه شیمی کاملا شفاف و بی بو بوده و از درصد خلوص 99/8 درصدی برخودار است. شما عزیزان میتوانید برای شروع همکاری، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.