خرید روغن DOP ارزان

خرید روغن DOP ارزان

در این نوشتار می خواهیم به موضوع خرید روغن DOP ارزان بپردازیم. موضوعی که شاید مورد سوال بسیاری از شما عزیزان باشد. در صورت تمایل ما را تا انتها همراهی کنید.

بدهی است هر تولیدکننده ای به دنیال خرید روغن DOP ارزان برای واحد تولیدی خود باشد. اما ما به شما توصیه می کنیم مراقب باشید ارزان تر خریدن روغن DOP برای شما با کاهش کیفیت آن همراه نباشد.

امروزه هستند تولیدکنندگانی که فقط به جهت کاهش قمت های خود اقدام به خرید مواد اولیه نامرغوب کرده که در نتیجه باعث افت کیفیت روغن DOP تولیدی آن ها می شود. توجه داشته باشید کاهش کیفیت روغن DOP به منزله کاهش فروش شما خواهد بود. و این بدین معنی است که شما بیشتر از صرفه جویی ای که کرده اید باید بابت کاهش فروش هزینه پرداخت کنید.

خرید روغن DOP ارزان

ملاک های یک روغن DOP بی کیفیت

روغن دی او بی کیفیت در درجه اول روغنی است که شفاف نیست. این گونه روغن ها رنگشان به زردی میل می کند. شفاف نبودن روغن دی او پی به منزله تغییر غیر ارادی رنگ محصول شما خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های روغن دی او پی بی کیفیت که شما خریدار روغن DOP باید به آن توجه داشته باشید ، بوی روغن است.

روغن خوب و مرغوب روغنی است که فاقد بو باشد. بدیهی است که بوی روغن سبب سرایت این بو به محصول شما خواهد شد. مورد دیگری که یک روغن DOP بی کیفیت از آن برخوردار است درصد خلوص پایین است. درصد خلوص پایین به این معنی است که مواد غیر مرتبط بیشتری وارد روغن DOP شده و در نتیجه ترکیب محصول شما نیز متاثر از آن خواهد بود.

البته این توصیه ها بدین معنا نیست که شما روغن DOP را با قیمت بالا تهیه کنید و به میزان آن توجه نداشته باشید. تجریه نشان داده است که تفاوت قیمت روغن DOP با کیفیت و بی کیفیت چندان نیست. از همینرو ما توصیه می کنیم با مقداری صرفه جویی در خرید روغن DOP ، متحمل هزینه های ناشی از کاهش فروش نشوید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش خود با قیمت رقابتی، با شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن صنعتی DOP در تماس باشید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.