خرید روغن دی او پی با بشکه

خرید روغن دی او پی با بشکه

در نوشتار پیش رو به موضوع خرید روغن دی او پی با بشکه خواهیم پرداخت. مسئله خرید روغن DOP با بشکه مسئله ای است که اغلب تولیدکنندگان جزء که روغن DOP مصرفی آن ها کم است ، با آن سرکار دارند.

خرید روغن دی او پی با بشکه می تواند مزایای مختلفی برای تولیدکنندگان خرد داشته باشد.

خرید روغن دی او پی با بشکه
1-حل شدن مسئله نگهداری روغن DOP

تولیدکنندگانی که مصرف روغن دی او پی مصرفی آنها مقدار قابل توجهی ندارد اغلب با مسئله نگهداری رو به رو هستند.به این صورت که برای نگهداری روغن دی او پی به مخزن احتایج است. ولی همه تولیدکنندگان توان تهیه آن را ندارند یا نمی خواهند در این زمینه هزینه ای انجام بدهند.

لذا تهیه روغن DOP در بسته بندی بشکه ای می تواند سهولت استفاده و نگهداری را برای مصرف کننده فراهم کند.

2-حمل و نقل روغن دی او پی و هزینه آن

یکی دیگر از مواردی که در خرید بشکه ای روغن DOP مطرح است هزینه جابه جایی آن است. برای سفارشات زیر 2 تن از بسته بندی بشکه استفاده می شود. حمل این مقدار از روغن با ماشین های مخزن دار اغلب به صرفه نخواهد بود.چرا که ماشین های حمل، 10 تن و بالاتر ظرفیت دارند. بنابراین خریدار روغن DOP ترجیح می دهد سفارش خود را در قالب بشکه دریافت کند.

نکته دیگری که خریداران روغن DOP باید به آن توجه کنند این است که تهیه روغن در بسته بندی بشکه ای دارای هزینه بشکه نیز هست.بنابراین رسیدن به یک حالت بهینه بستگی به شرایط مصرف کننده و تشخیص خود آن مصرف کننده دارد. در این حالت در صورت تهیه بشکه توسط تولیدکننده قیمت روغن DOP با احتساب قیمت بشکه محاسبه و اعلام خواهد شد.

خریداران عزیز به این نکته نیز توجه داشته باشند که این امکان برای آنها وجو دارد که از بشکه ها بارها استفاده کنند و از این طریق هزینه ها را کاهش دهند.

شکوه شیمی به عنوان یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان روغن DOP درجه یک و صادراتی ، آمادگی خود را برای تحویل روغن DOP در بسته بندی دلخواه خریدار اعلام می دارد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش با ما در تماس باشید.