خرید روغن دی او پی از قم

خرید روغن دی او پی از قم

خرید روغن دی او پی از نزدیک ترین تولیدکننده دغدغه ی بسیاری از خریداران روغن دی او پی می باشد. ما در این نوشته می خواهیم به موضوع خرید روغن دی او پی از قم بپردازیم.

خرید روغن دی او پی از قم

چرا خرید روغن دی او پی از قم؟

استان قم به عنوان قطب تولید روغن دی او پی در کشور شناخته می شود. تعداد بالای تولیدکنندگان روغن DOP در این استان سبب شده است که این استان علی رغم وسعت نه چندان زیادش، به قطب صنعتی تولید روغن DOP تبدیل شود.
تعداد بالای بالای تولیدکنندگان سبب شده است که قیمت روغن در این استان به دلیل رقابت، همواره قیمتی مناسب نسبت به سایر استان ها باشد.

از سوی دیگر استان قم به دلیل موقعیت استراتژیک خود در کشور به عنوان شاهراه مواصلاتی نیز شناخته می شود. این ویژگی سبب می شود که هزینه های حمل به استان خریداران کاهش یابد. چراکه به دلیل واقع شدن استان قم در مرکز کشور، فاصله آن با استان های مجاور از مقدار حداقلی ای برخوردار است.

باز سوی دیگر تعداد خیلی کم تولیدکننده روغن دی او پی در سایر استان ها، اغلب صنایع مصرف کننده روغن DOP مجبور به خرید روغن خود از سایر استان ها هستند. بنابراین خرید روغن از استان قم سبب می شود تا این عزیزان هم در هزینه های حمل صرفه جویی کنند و هم روغن را با قیمتی رقابتی تهیه کنند.

کارخانه تولید روغن دی او پی

شکوه شیمی به عنوان یکی از تولیدکنندگان قمی روغن ی DOP آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام می دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

برای مشاهده اطلاعات تماس ما اینجا کلیک کنید.