تولید روغن صنعتی DOP برای چرم

تولید روغن صنعتی DOP برای چرم

ما در این مقاله کوتاه به موضوع تولید روغن صنعتی DOP برای چرم خواهیم پرداخت. در ابتدای باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور از کاربرد روغن دی او پی در صنعت چرم ، کاربرد آن در صنعت چرم مصنوعی است.

 چرم طبیعی به خودی خود انعطاف و شکل پذیری را دارد. و همچنین همانطور که در گذشته به آن اشاره کردیم ، روغن در او پی نقش نرم کنندگی گرانول های پی وی سی و مواد پلیمیری را دارد. لذا ترکیب آن با چرم طبیعی امری دور از تصور است.

تولید روغن صنعتی DOP برای چرم

چرم مصنوعی از چه چیزی تولید می شود؟

در نوشتار های گذشته همچنین به این موضوع که چرم مصنوعی از چه چیز هایی تولید می شود اشاره کردیم. به طور خلاصه می توان گفت که با گسترش صنعت چرم و استفاده روزمره مردم از آن، اقبال به سمت تولیدات چرمی رشد روز افزونی را تجربه کرد. به دلیل بهای بالای چرم های طبیعی، اولین بار در کشور امریکا از پدیده ای به نام چرم مصنوعی پرده برداری شد.

چرم مصنوعی از دو ماده عمده پلی اورتان و پلی وینیل کلراید ساخته می شود. این مواد پلیمری به خودی خود دارای انعطاف و شکل پذریری نسیتند. و از آنجا که در صنعت چرم ما نیاز به شکل پذیری و انعطاف داریم، باید ماده ای را به مواد اولیه چرم مصنوعی اضافه کنیم که به آن قابلیت نرم شدگی و انعطاف پذیری بدهد.

بنابراین در مرحله ذوب به مواد اولیه روغن صنعتی DOP اضافه می شود. با توجه به گستردگی صنعت چرم مصنوعی می توان به جرات یکی از مصرف کنندگان عمده روغن DOP را تولیدکنندگان چرم مصنوعی دانست.

شما تولدکنندگان چرم مصنوعی می توانید برای تهیه روغن DOP با کیفیت و درجه یک با شکوه شیمی تولیدکننده تخصصی روغن DOP در تماس باشید.

در این واحد صنعتی روغن DOP کامنلا شفاف ، بی بو و با درصد خلوص 99/8 تولید می شود.

برای دریافت مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در تماس باشید. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.