تولیدکنندگان روغن DOP در قم

تولیدکنندگان روغن DOP در قم

در این نوشته قصد داریم تا به موضوع تولیدکنندگان روغن DOP در قم بپردازیم. سعی داریم تا در این نوشته به ویژگی های استان قم در زمینه تولید روغن DOP اشاره کنیم.

شاید کلمه تولیدکنندگان را بتوان فقط در مورد استان قم به کار برد!. در سراسر کشور تولیدکنندگانی جهت تولید روغن DOP وجود دارد. اما تعداد این تولیدکنندگان روغن DOP زیاد نیست. منظور از زیاد بودن مقایسه آن با تولیداتی شبیه به کفش است که تعداد بسیار زیادی دارند.

همانطور که اشاره شد تعداد کلی تولیدکنندگان روغن DOP زیاد نیست. تعداد بالای تولیدکننده در استان قم ، قم را به عنوان قطب تولید روغن DOP معرفی کرده است. استانی که حجم عمده مصرف روغن DOP کشور را تامین می کند. همچنین استان قم تولیدکننده های ممتاز و نمونه ای را نیز در خود جای داده است.

تولیدکنندگان روغن DOP در قم

استان قم به دلیل موقعیت استراتژیک خود در کشور و دسترسی مناسب به سایر استان ها ، به  محلی برای تجمیع تولیدکنندگان روغن  DOP  تبدیل شده است.

شما عزیزانی که قصد خرید روغن دی او پی تولید داخل را دارید می توانید با تولیدکنندگان قمی در ارتباط باشید. شرکت شکوه شیمی به عنوان تولیدکننده تخصصی روغن صنعتی DOP همواره پیشرو در عرصه تولید روغن دی او پی درجه یک و صادراتی بوده است. تولید روغنی کاملا شفاف ، بی بو و با درصد خلوص 99/8 درصدی سبب شده است که شکوه شیمی به عنوان یکی گزینه های مطلوب صادرات روغن DOP شناخته شود.

به طوری که تا کنون این شرکت سابقه صادرات به برخی کشور های همسایه نظیر عراق ، ترکمنستان ، افغانستان ، آذربایجان و … را در کارنامه خود ثبت کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.